Originalno zamišljen kao tehnološki demo za napredne funkcije modernih grafičkih akceleratora, Far Cry je tokom protekle dve godine prerastao u punokrvnu igru. Priča koja služi kao opravdanje za uživanje u grafici i zvuku za sada je minimalno dozirana: Džek Karver, čovek misteriozne (vojne) prošlosti, radi kao rentijer čamaca. Njegove usluge traži intrigantna mlada novinarka. Džekov zadatak je relativno jednostavan: treba da je preveze do izvesnog ostrva u Tihom okeanu, za koje postoje indicije o prisustvu neidentifikovane naoružane formacije. Sve polazi po zlu kada grupa plaćenika napada i potapa Džekov brodić, kidnapuje novinarku i našeg ranjenog junaka ostavlja da izdahne... Ono što je igrače Project IGI-a nateralo da poskoče ovde je kvalitativno i kvantitativno predimenzionirano. Za razliku od IGI-a, ovde renderovan predeo podrazumeva i gustu vegetaciju čiji kvalitet prikaza ne opada sa distancom! Pokušaj dočaravanja rečima je nezahvalan posao: ovo morate da vidite – i padnete sa stolice. Pogled sa najviše tačke ostrva (vrha stare japanske tvrđave na kojoj se nalazi plaćeničko uporište) je najveći domet kompjuterske grafike koji smo ikada videli. Sledeća stavka koja će Far Cry podići na tron jeste AI protivničkih vojnika. Prvi put posle marinaca u Black Mesi vidimo veštačku inteligenciju koja ne sledi skript, već reaguje u skladu sa taktičkom situacijom na terenu. Plaćenici koriste timsku taktiku, granate, opkoljavanje i sve ono što očekujete od humanoida sa automatskom puškom. Naravno, hardverska zahtevnost svega ovoga je tema za kratku horor priču. A to se, nažalost ili na sreću, moglo i očekivati. Miodrag KUZMANOVIĆ |
| ||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |