Što se zapleta igre tiče, Rejmenu o glavi ovoga puta rade nakazni zečevi, psihotični glodari koji dobroćudnog heroja drže u ropstvu i primoravaju ga da učestvuje u gladijatorskim igrama. Da bi izvukao glavu iz torbe, Rejmen treba da sagradi merdevine koje vode do slobode, od delova koje dobija kada uspešno završi nekoliko izazova i boss deonicu. Drugi veliki minus utefterili smo u rubrici za tehničke karakteristike. Dok su muzika i zvučni efekti sasvim korektni, čak i iznad proseka žanra, grafika je neopravdano zapostavljena. Pozadinski detalji i likovna rešenja statičnih elemenata sasvim su korektni, dok animirani objekti, živi junaci i dekorativni elementi deluju nedovršeno zbog malog broja poligona, neuverljivih tekstura i pikselizacije koja je mogla biti otklonjena funkcijom za umekšavanje tekstura (antialiasing). Takvi propusti mogu da idu samo na račun programerske lenjosti ili možda Nintendovog zahteva da se na portovanim verzijama ne radi optimizacija niti bilo kakvo „oplemenjivanje” originalnog koda. Poruka bi u tom slučaju bila – kupite Wii da biste u igri uživali onako kako su njeni autori predvideli. Na tome što u igri nije baš sve zift crno treba zahvaliti talentovanim dizajnerima, majstorima svog zanata, koji su u svaki atom igre ugradili otkačen humor, pozitivnu atmosferu i fazone koji se ne viđaju često. Karakter mini-igara je priča za sebe – iako nema mnogo istinski originalnih rešenja, stare ideje su prepakovane i servirane tako da im je teško odoleti. U kolekciji koja broji više od 70 igara ima bar tuce tematski potpuno različitih zezalica – od urnebesnih dancing parodija, preko frenetičnih pucačina u Operation Wolf stilu (statični FPS), do „podgrejanih” varijacija na temu sportskih coin-op arkada (da, to su one mašine na kojima smo pre dvadesetak godina zaradili reumu, lupajući po tasterima supersoničnom brzinom, prim. aut.). Igre su grupisane u nekoliko nivoa, simbolično predstavljenih gladijatorskim arenama sa čijih bina skandiraju dosadni zečevi. U zidovima arene nalaze se vrata – portali koji vode na poprište igara koje se mogu završavati po proizvoljnom redosledu. Na kraju naporne serije, smoždeni Rejmen se vraća u svoju ćeliju gde može da sumira utiske, ponovo odigra neke deonice i promeni garderobu za nastup u sledećem krugu (u kaseti su darkerske i hip-hop krpice, kostim bakice s naočarima i drugi kostimi koje osvajate tokom igre). U drugom režimu sakupljaju se bodovi i tu postoji i nekoliko multiplayer igara koje, međutim, retko uključuju oba igrača u isto vreme – uglavnom se igra na smenu, i to samo u onim igrama koje su „otključane” u story režimu. Otrcana fora, ali funkcioniše kao dobar motivacioni faktor. Raznovrsnost, dinamična atmosfera, uvrnut smisao za humor i elementi parodije na popularne igre i filmove (Far Cry, Metal Gear Solid, Doom 3, Pulp Fiction, Superman, Star Wars...) dovoljan su razlog za preporuku, uprkos nižoj oceni. Rayman Raving Rabbids lako može postati etalon za buduće platformske igre, naročito ako i druge igračke platforme budu dobile bežične kontrolere s mogućnostima kakve ima Wii upravljač Gradimir JOKSIMOVIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |