TEST PLAY<>
112014<><>

Stronghold Crusader II

Školski primer za igrački serijal koji je najmanje napredovao za deset i više godina, Stronghold i dalje trupka istom stazom i ne skreće pogled ni za jotu. Može mu se jer je konkurencija među srednjovekovnim RTS naslovima koji dozvoljavaju slojevito i detaljno zidanje zamkova praktično nikakva.

Crusader II se zasniva na jednostavnom lancu hrane, seljana i sirovina.

Prvi Stronghold iz 2001. bio je zaista revolucionaran zbog jedinstvenog sistema modularne gradnje kamenih zidina, koji je i pored trapavog 2D izometrijskog enginea funkcionisao na zadovoljavajuć način. Nastavci su se ređali, spinofovi pojavljivali, ali jedino vidljivo unapređenje beše prelazak na 3D engine koji se desio u jednom trenutku. Stronghold: Crusader II dosledno sledi trend zaziranja od inovacija, ali njegova osnovna verzija makar dolazi s manje bagova nego prethodne.

Stronghold: Crusader II smešten je u Svetu zemlju, tokom Trećeg krstaškog pohoda. Igra donosi nekoliko gameplay modova, od kojih ćete, ako ste Stronghold novak, prvo isprobati tutorijal i learning campaign. Ova „kampanja namenjena učenju” predstavlja single-player komponentu igre koja ima nekakvu priču, dok se ostatak single/multi sadržaja svodi isključivo na skirmish protiv AI-ja ili živih protivnika. Gro sadržaja za jednog igrača smešten je u skirmish, podeljen na „skirmish trails” (serija skirmish misija s progresivno jačim protivnicima) i slobodni skirmish čije postavke i broj protivnika kontrolišete sami. Ostaje i multiplayer s partijama koje se hostuju na klijent-računarima. Na žalost, u ovom režimu trenutno online igra toliko malo igrača da je radnim danima jako teško naći partiju.

Kao i prethodni Strongholdi, i Crusader II se zasniva na jednostavnom lancu hrane, seljana i sirovina (drvo je najvažnije). Izgradnja zidina, iako je tehnička poenta igre, zapravo je sekundarna jer svega nekoliko misija u single-playeru ima defanzivni karakter. Ako se u skirmishu ili multiplayeru oslanjate na zaštitu zidina, to znači da gubite i da će vam ih protivnik kad-tad probiti i satrti vas (igru gubite kad vam ubiju lorda). Osnova pobede je, dakle, napad, a osnova napada su jedinice i opsadne sprave, tako da gro resursa treba uložiti u proizvodnju oružja i razmišljati samo o ofanzivi.

Miodrag KUZMANOVIĆ

 
Alien: Isolation
The Vanishing of Ethan Carter
Middle-Earth: Shadow of Mordor
The Evil Within
FIFA 15
Legend of Grimrock II
F1 2014
NBA 2K15
Borderlands: The Pre-Sequel!
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Gauntlet
Dark Souls II: Crown of the Ivory King
Total War: Rome II – Emperor Edition
Stronghold Crusader II
Šta mislite o ovom tekstu?
Styx: Master of Shadows

Platforma:
PC
Potrebno:
Intel Core2Duo ili ekvivalent, 2 GB RAM, GeForce 8800 GT ili Radeon HD 2900XT
Poželjno:
Intel Core i5 ili ekvivalent, 8 GB RAM, GeForce GTX 460 ili Radeon HD 5830
Veličina:
3,8 GB
Adresa:
www .strongholdcrusader2 .com

69
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera