Dropsi želi da zagrli i oraspoloži svaku osobu, životinju i biljku koju sretne. Međutim, skoro svi likovi na koje nailazite pri prvom susretu ispoljavaju odbojnost prema Dropsiju, možda zbog njegove spoljašnjosti, možda zato što ga sumnjiče za izazivanje požara u cirkusu u kome je pre pet godina nastradalo nekoliko ljudi, uključujući i njegovu majku. No, nakon što likovima pomognete i rešite njihove probleme, oni postaju prijateljski raspoloženi prema Dropsiju, a on cementira novostečeno prijateljstvo zagrljajem. Tokom svojih avantura, Dropsi će zagrliti decu, babe, dede, robote, vanzemaljce, stubove, drveće, veverice, poljske WC-e... On bi srdačno zagrlio i kolegu Penivajza da ga je kojim slučajem negde sreo. Umesto putem glasovne glume ili teksta, priča i dijalozi su predstavljeni slikama i simbolima u stripskim balonima. Autori su se odlučili za ovaj pristup zato što Dropsi ne ume da govori i ima problema u razumevanju drugih ljudi. Iako većinom funkcioniše dobro, ovaj sistem ima svojih ograničenja, pa su tako neki detalji priče ostali nejasni ili otvoreni za nagađanja i različite interpretacije. Autori opisuju Dropsy kao open-world igru, ali to u ovom slučaju znači samo da vam je već na početku igre dostupna skoro cela mapa sa solidnim brojem lokacija. Veličina mape ovde predstavlja problem jer mogućnost brzog putovanja između lokacija dobijate tek u drugoj polovini igre, a do tada ćete se već našetati s kraja na kraj mape. Zagonetke su većinom prilično lake. Na primer, nailazite na ptičurinu koja vam preprečava put, a iznad njene glave vidite oblačić sa slikom njene omiljene hrane: nije velika misterija šta se od vas očekuje da uradite. Većina zagonetki prati šemu sličnu prethodno navedenoj: likovi vam daju rešenje problema, a vi samo treba da to rešenje sprovedete u delo. No, iako je većina zagonetki lagana, ima i nekoliko loše smišljenih problema zbog kojih se može desiti da se zaglavite. Kroz vaše avanture prati vas vaš verni pas, a kasnije mu se pridružuju još dve životinje nad kojima možete preuzimati kontrolu kako biste rešavali neke zagonetke. Međutim, svaku od ovih životinja ćete skoro isključivo koristiti za rešavanje samo jedne vrste problema koji je specifičan za nju. Tako recimo sve što pas može da radi jeste da kopa rupe i mokri na hidrante. Iako igra sadrži i notu melanholije, kao i neke mračne momente, u njoj preovladava ton vedrine i optimizma. Vredi je odigrati, kako zbog šarolikog sveta i likova tako i zbog toga što ima nekakvu temu i poentu. Branislav GAGIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |