Možda jeste, možda nije, ali u veštim prstima švedskog studija DICE tinja otpor imperijalnoj gluposti. Slavni developer šutera rebootovao je Star Wars: Battlefront i potopio ga u kotao sa svežom baktom, vadeći ga revitalizovanog i oklopljenog u nezamislivo dobru grafiku. Novi Battlefront projektovan je kao čista multiplayer igra, bez eksperimenata s kampanjom koji bi morali da prođu tretman Diznijevog cenzora sa senzibilitetom Rankora i inteligencijom Biba Fortune. Svi koji su probali otvorenu betu Star Wars: Battlefronta potvrdno klimaju glavom na hešteg #OnoKadIgraIzgledaBoljeOdFilma, misleći pre svega na fantastičnu, pomalo nekanonsku rekraciju bitke za Eho bazu na planeti Hot. No, idemo redom... Kruna Star Wars: Battlefront demo iskustva i ono o čemu svi pričaju jeste Walker Assault. Ova rekreacija bitke na planeti Hot podržava 40 igrača (20 po strani) i balansirana je u korist snaga Imperije, koja vrši planetarni desant u cilju uništenja generatora energetskog štita pobunjeničke baze. Pored pešadije, snage legitimne galaktičke vlasti raspolažu AT-AT i AT-ST samohotkama, dok pobunjenički šljam ima nekoliko impotentnih blaster turela. Svaka strana ima specifičan cilj: imperijalci treba da onemoguće pobunjenike da aktiviraju transpondere koji navode Y-wing eskadrilu na jonsko bombardovanje AT-AT-ova i da ih sačuvaju dok laganim hodom ne stignu do cilja, a general Virs ne krikne „TARGET: maximum firepower!” Jedini način za pobunjeničku pobedu jeste aktivacija transpondera, čekanje na Y-wing talas koji će samohotke učiniti ranjivim, njihovo bespoštedno rokanje u tih nekoliko sekundi kad mogu da prime demidž, pa Jovo nanovo s novim ciklusom transpondera. Odsustvo snowspeedera i zaplitanja nogu „snegohotkama” pobunjenike stavlja u daleko nepovoljniji položaj jer jednostavno imaju manje firepowera za odbranu nego što ga imperija ima u napadu. Na smer kretanja AT-AT hodača nije moguće uticati, ali je zato moguće pokupiti power-up koji vam daje mogućnost da neko vreme pucate iz njegove glave nafilovane blasterima. Po bojištu se povremeno spawnuju i tokeni koji vam omogućavaju da, takođe na kraće vreme, budete pilot X ili A-winga ili TIE fightera, AT-ST-a, pa i da zaigrate kao Luk Skajvoker ili Dart Vejder, koristeći svetlosnu sablju i moći Sile za masakriranje pešadije protivnika. Bez obzira na disproporciju snaga, Walker Assault je izuzetno zabavan mod koji će, siguran sam, u potpunosti obeležiti i punu verziju Battlefronta. Ah da, na Gamescomu sam imao prilike da probam i mod Fighter Squadron koji me je prilično smorio jer je konfuzan i nekako besmislen. Kako se Battlefront mehanički razlikuje od Battlefielda, pucačkog serijala koji prvo pada na pamet kad neko pomene EA Dice? Umesto balističkog u igri ćete koristiti (mahom) energetsko oružje, a ispaljivanje blasterskih zraka podrazumeva da oružje ne trza i da ne troši municiju. Oružje se zato pregreva i nakon količine hitaca komparativne prosečnom okviru za automatsku pušku mora da se proventilira pritiskom na R (što, igrom slučaja, traje kao prosečan reload). Svaki blaster, od jednoručnih pištolja idealnih za blisku borbu do dugačkih blaster-snajpera s drvenim kundakom kakve nose Tusken raideri, ima optički nišan i idealno ravnu trajektoriju hica. Igranjem mečeva, postizanjem killova i ostvarivanjem ciljeva stičete XP kojim levelujete i keš kojim kupujete opremu koju levelovanje otključava. Od dodatne opreme, u demo verziji ograničenoj na peti nivo mogli su da se probaju energetski štit, jonski hitac (radi posao protiv AT-ST hodača) i mlazni ranac u stilu Bobe Feta. Star Wars: Battlefront izlazi sedamnaestog novembra, tako da opis pune verzije igre očekujte u decembarskom broju. Miodrag KUZMANOVIĆ |
| |||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |