Iako će finalna igra biti free-to-play u Nexonu su se odlučili za pomalo sumnjivi model gde prodaju učešće u beti putem Steama (goo. Tako major Motoko Kusanagi ima sposobnost aktivacije termoptičke kamuflaže za vreme koje postaje privremeno nevidljiva (vide se prozračni obrisi lika), Saito ima toplotni senzor koji otkriva lokacije članova protivničkog tima, Paz dobija hiper-sprint, a Borma oklop od nano-gela koji aktivira regeneraciju i podiže ukupni broj hit poena. Ove četiri sposobnosti mogu da se sinhronizuju sa ostalim članovima tima i nisu isključive. Tako, kada igrate timski i svi igrači čuvaju intel poene, možete da imate predivan momenat kada na kratko vreme svi članovi tima brzo trče, nevidljivi su, imaju pojačan health sa regeneracijom i vide protivnike kroz zidove... milina! Ostali karakteri imaju sposobnosti koje se ne dele sa saigračima, ali su na drugom stepenu znatno jače. Batou ima ručni lanser raketa, Togusa aktivira mini seeker-drona koji će sam naći protivnika i detonirati se na njegovoj lokaciji, Ishikawa postavlja stražarski turet, a Maven termoptičku barijeru koja omogućuje nevidljivost svima iza nje. Potencijalna konfuzija kod raspoznavanja saveznika i protivnika eliminisana je tako što vidite „realne” modele članova vašeg tima dok svi protivnici imaju jedan od generičkih skinova specifičnih za datu mapu. Tokom misija stičete iskustvo koje podiže nivo vašeg lika, trening poene (TP) kojima otključavate dodatke za oružja i novac (GP) kojim kupujete sve od novog oružja i opreme, preko licenci za otključavanje novih likova (prvi lik je „besplatan”, još dva otključavate veoma brzo levelovanjem, a svaki sledeći se plaća) kao i za kupovinu bustera. Naime, levelovanje ne popravlja karakteristike vaših likova već im otključava slotove za ubacivanje bustera koje možete ili da osvojite nakon svake partije ili kupite u prodavnici. Ovo je efektivno pay-to-win mehanika First Assaluta jer osobi koja neće da plaća, nego sakuplja bustere igranjem, trebaće između petnaest i trideset partija (zavisno od sreće) da nafarmuje idealnu kombinaciju bustera za maksimalno „nasvinjavanje” lika visokog nivoa – i onda to traje tokom samo jedne jedine partije nakon čega se svi opremljeni busteri bespovratno gube (dok ne nafarmujete ili ne kupite nove). Dodatan freemium momenat je NX valuta (Nexon poeni) za one koji ne žele da farmuju GP, a žele da brzo otključaju sve živo. Ipak, i pored ovog besramnog p2w momenta, First Assault je sasvim solidno balansiran, verovatno zbog toga što u beti (skoro) niko ne troši novac na bustere. Rezultat je ekstremno zabavan i zarazno dinamičan FPS gameplay koji će se sigurno svideti velikom broju ljudi, pogotovo kada se u obzir uzme free-to-play model. Ipak, glavni problem ove igre biće to da natera ljude da ostave svoj omiljeni Counter, CoD, Battlefield i Halo (ili Overwatch, Division i Doom) dovoljno dugo da ga probaju. Ako niša fanova serijala „Ghost in the Shell” koji vole FPS-ove bude dovoljno velika, onda i First Assault ima šanse da opstane. Dragan KOSOVAC |
| |||||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |