Ogoljavanje gameplay mehanike do srži može da odvrati igrače od određenog naslova, ali u određenim slučajevima upravo takav pristup može da oduševi... Vrli ljudi iz studija Flare Games i Kopla Games svojom igrom Nonstop Knight na impresivan način su uspeli da prenesu esenciju akcionog RPG-a na mobilne platforme. Rezultat je hiperjednostavan i pitak gameplay zasnovan na ideji da su kod akcionih RPG-ova najbitnije dve stvari: budženje lika i nabavljanje opreme. Kada prvi put pokrenete igru, naslovni vitez kreće u svoj beskonačni okršaj sa monstrumima. Što se dublje spuštate u tamnicu, protivnici, tradicionalno, postaju sve opasniji. Svakih nekoliko spratova nailazite na bosa koji za sobom ostavlja kovčeg sa nekim od tri komada opreme – oružjem, oklopom ili plaštom koje neprestano unapređujete za zlato koje dobijate od svakog palog monstruma. Sem toga, eliminacija svakog stvorenja donosi vam i iskustvo. Na početku sa svakim nivoom otključavate nove veštine, a kasnije modifikatore koji menjaju i unapređuju njihovu mehaniku. Najbolje od svega, vaš vitez ne staje sa borbom čak i kada vi niste u igri, već neprestano gomila zlato i iskustvo. Kada dostignete dovoljno dubok nivo tamnice, dobijate opciju „ascend” koja viteza vraća na prvi nivo tamnice i oduzima mu svo zlato i predmete, ali mu daje specijalne tokene za kupovinu trajnih pasivnih bonusa nakon čega ćete lakše i brže dostići sve dublje nivoe tamnice i tako u nedogled.Dragan KOSOVAC | | |