TEST PLAY<>
082016<><>

The Technomancer

Bunker studija Spiders, na nepoznatoj lokaciji, negde u vrletima Francuske, jul 2016. godine:

Technomancer je nastavak i naslednik Mars War Logsa koji ispravlja brojne zamerke prvoj igri, ali dodaje još više novih.

„Firer...ovaj, mon patron, prodaja Technomancera kreće po planu. Vaša odluka da igru pravimo samo za nove generacije konzola, iako tehnički nema nikakvih prepreka da se to odradi i za Xbox 360 i PS3, za sada je uspela da prevari igračku populaciju. Verziju za računare idemo standardno, preko naše on-line prodavnice, Amazona i Steama, tako da očekujemo minimalne gubitke sa piratske scene. Na ovaj način očekujemo da ublažimo efekat inicijalno loših ocena koje igra dobija po internetu...”

„Ocena u ’Svetu kompjutera’ će to dovesti u red. Prošli put su za Mars War Logs bili prilično darežljivi, dobacili smo do 70...”

Kvalitetna, drugorazredna RPG akciona avantura, smeštena na kolonizovani Mars budućnosti.

„----”

„Moj firer...ovaj, šefe... ’Svet kompjutera’...”

Ambijentalne tehno numere u potpunosti su u skladu sa okruženjem i settingom, i podižu amosferu u igri na pravi način.

„----”

„’Svet kompjutera’ je igri dao ocenu 50... Nisu hteli da nam opet progledaju kroz prste...”

„----”

„Svi odgovorni koji su učestvovali u dizajnu gameplaya, izradi borbene mehanike, kreiranju questova, grafičari i animatori da ostanu u prostoriji... Zaduženi za muziku i dizajn manjih habova u igri su slobodni...”

(par trenutaka kasnije)

„Jesam li lepo rekao da ne možemo da se zalećemo sa ovim, sad kad svi samo trućaju o Witcheru 3!! I to nakon onakva dva DLC-a! Jesam li naredio da sve mora da bude ispolirano do savršenstva, kad smo već krenuli da pravimo kvazinastavak War Logsa... Boga pitaj na šta bi sve ličilo da smo se uhvatili da pravimo sledeću Bound by Flame igru...”

„Firer...patron! Oslanjali smo se u potpunosti na mehaniku War Logsa, nije bilo vremena da krećemo sa open world varijantom i....”

„Tri godine starom mehanikom War Logsa! Ništa živo niste promenili kako valja, a i ono što ste promenili bolje da niste!”

„Ograničenja koja ta mehanika donosi ne mogu se zaobići osim ako sve ne krenemo iz počet..”

„Ma svi ste vi ograničeni! Čija je to briljantna ideja bila da napravi ogromne, sive habove čiju ubitačnu monotonost ste mislili da sakrijete lavirintima ulica, trgova i zgrada? I onda je neko došao na još bolju ideju da natera igrača da stalno trčkara uzduž i popreko tih par nivoa, jer niste ništa pametno mogli da smislite za questove koji se izvršavaju. Trči onamo, trči ovamo, gotov quest. Sad trči ovamo, pa onamo, pa opet ovamo, gotov quest! I tako do iznemoglosti! Pravo je čudo da je neko uopšte uspeo da natera sebe da odradi sve to i dogura dalje u priči do sledeće zone, ili drugih, manjih nivoa. Ajd’, to kao niste loše odradili...

Al’ da ste us**li motku sa questovima, us**li ste! Kao, neki izbori, kao sistem reputacije, kao neke posledice dalje u priči... A sve isto, ništa se ne menja. A onog što je testirao questove na bagove, njega da streljate za primer! Marker za quest se pojavi na mapi, a tamo ništa! A nema ništa zato što prvo mora da se odradi neki deseti, nevezani quest, da bi se NPC pojavio tamo gde piše da se nalazi! I tako radi ti zaludni igraču questove redom, ako možeš, ako ne možeš, dođi kasnije tu, pa se možda nešto promeni u međuvremenu, a možda i ne, fućka se vama!”

(za to vreme, izvan bunkera)

„Olivije (Olivijer Derivijer prim. aut.), molim te, smiri se. Tvoj soundtrack svi hvale kao jedinu pravu svetlu tačku igre. Svi se slažu da su tvoje ambijentalne tehno numere u potpunosti u skladu sa okruženjem i settingom, i da podižu amosferu u igri na pravi način. Molim te, nemoj da se uzrujavaš...”

(u bunkeru)

„Sve što sam hteo je da napravimo kvalitetnu, drugorazrednu RPG akcionu avanturu, i to još smeštenu na kolonizovani Mars budućnosti. Pa fašistički režim koji ugnjetava plebs koji životari po slamsovima, pa pokret otpora, pa korporacije, pa kriminalni sindikati, pa socijalistički udarnički posteri i murali po zidovima, pa rasizam u odnosima stanovništva prema mutantima... Šmrc, sve smo to lepo osmislili, pa znate i sami koliko volim „Totalni opoziv”.

I onda u sve to ubacimo ove tehnomansere, zaštitnike slabih i obespravljenih koji počinju kao sluge režima ali završe na pravoj strani. Pa njihove moći, pa višestruka drva veština, pa tri tipa pristupa borbi... Šmrc, pa znate koliko volim džedaje, posebno one munje iz ruku kad krenu da vrcaju, eh... I onda i to sve odradite ofrlje i traljavo. Sistem sa noževima i pištoljem nanosi malo štete al’ bar mogu da se kotrljam okolo kao sumanut, štit i toljaga su spori i kruti, a o onoj motki koja treba da neutrališe veće grupe protivnika da i ne pričam. A jao si ga onome za kog se ispostavi da je implementirao onaj interupt sistem, pa protivnik može da te udari bez obzira na to što ga ti kantaš u tom momentu, pa stalno moraš da eskiviraš kad neko samo zamahne u tvom pravcu...”

„Sa grafikom ste se isto proslavili... Ajd’ što je sve sivo i tmurno, ajd’ što je većina lokacija hermetična i ne može ni zračak sunca da ogreje igrača (što ste onda smišljali smenu dana i noći?), ajd’ što ste sve nakrcali gomilom detalja i predmeta koje niko neće ni primetiti jer je sve monotono i repetitivno, ajd’ što su svuda posejani zombiji od građana kojima ne možeš da se obratiš... Animacije ste opet fulali, ne zna se šta je gore, dal kad trčiš, boriš se ili kad krenu da pričaju, sa onim lip-sinkom, ako ćete tako da ga nazovete. I još se u dijalozima ne vidi ako lik nosi kacigu ili masku ili bilo šta na licu...”

„Sva sreća što buka oko poslednjeg Witchera polako jenjava, pa će valjda neko i da se upeca kad baš nema ništa drugo. Ove vrućine nam isto idu na ruku, možda će ljudi hteli-ne hteli igrati ovo dok nije za izlaženje iz kuće, osim ako ne krenu sa New Game+ u Witcheru 3, sad kad imaju vremena da obrnu sve sa svim dodacima. Opet ste razočarali, radite šta vam je volja... Možete da pravite i Bound by Flame 2, što se mene tiče, briga me...”

Aleksandar DINIĆ

 
Starbound
Song of the Deep
Necropolis
Inside
The Technomancer
Šta mislite o ovom tekstu?
Breached
Zero Escape: Zero Time Dilemma
Umbrella Corps
Zombie Night Terror
Space Run Galaxy
Valentino Rossi: The Game
Dreamfall Chapters: The Longest Journey (Episodes 2-5)
Star Ocean: Integrity and Faithlessness
Furi
VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action
Lost Sea

Platforma:
PC, Xbox One, PlayStation 4
Potrebno:
Intel Core i5-2500 3,33 GHz/AMD Phenom II X6 1090T, 4 GB RAM, Nvidia GeForce GTX 560/AMD Radeon HD 6950
Poželjno:
Intel Core i7-2600 4-Core 3,4 GHz/AMD FX-8350, 8 GB RAM, Nvidia GeForce GTX 950 2GB/ATI Radeon HD 7870 XT
Veličina:
10 GB
Adresa:
www .thetechnomancer -game .com
Kontakt:
ComputerLand

50
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera