TEST PLAY<>
092016<><>

Road to Ballhalla

Po svemu sudeći, ono masovno kukanje pre nekoliko godina da su sve igre postale prelake izazvalo je karmičku eksploziju i danas maltene imamo trend sadistički teških igara koje vas ubijaju i smeju vam se u lice zbog toga. Road to Ballhalla sadizam podiže na nivo apsurda i opstajanje u surovom svetu ove igre u skoro 90 odsto slučajeva čini se nemogućim. Smrt u igri nikada nije bila slađa.

Road to Ballhalla je svojevrsna kombinacija Pekmena, ritmičkih igara, čuvenih igara u kojima kontrolišete kliker po raznoraznim platformama i apsolutnog pakla.

Road to Ballhalla je svojevrsna kombinacija Pac Mana, ritmičkih igara, čuvenih igara u kojima kontrolišete kliker po raznoraznim platformama i apsolutnog pakla. Naravno, cilj je idiotski jasan – kliker treba dovesti od tačke A do tačke B, ali vas ovde u tome sprečavaju razne zamke i delovi okruženja kojima se baš ne sviđa što neko tu šeta nekakav kliker. Same prepreke, ukoliko su mobilne, prate ritam inače odličnog soundtracka, a za njihovo izbegavanje će vam podjednako trebati natprosečna inteligencija i refleksi pauka koga je ugrizao radioaktivni Piter Parker. Za progres kroz igru će vam biti ključni orbovi koje skupljate po terenu, a do njih nećete baš uvek lako doći. Pored normalnog kretanja, tu je i boost mod, koji nećete moći da koristite uvek. Prva prepreka sa kojom se susrećete su crvena polja koja vam troše zdravlje, a ako kojim slučajem posegnete za bustovanjem dok ste na njima, it’s time to wave goodbye. Kada vas igra ubije, vratićete se na čekpoint koji vam ujedno dopunjuje i health. Čekpointi nisu previše česti u igri, ali su taktički postavljeni tako da vam omogućavaju dalji prolazak onda kada vam baš treba neki deus ex machina spas. Skupljanjem orbova ćete i restartovati čekpoint pa će njihovo korišćenje postati važan deo vaše taktike.

Bez ikakve pauze za zagrevanje igrača, igra nakon pomenutih crvenih polja uvodi i lasere koji su smrtonosni kako god da okrenete, nakon čega dolaze ogromne lopte, polja koja morate otključavati, orbovi koji vas ubijaju, provalije i još sijaset smicalica koje će vam živce lomiti kao da su od stakla. Način na koji vas ova igra lomi jeste surov, ali je ispraćen duhovitim dosetkama koje će vas u isto vreme iritirati (jer vas igra, realno, vuče za nos) i nasmejati i terati da nastavite svoju golgotu. Igra vas neće držati za ruku, neće vam uvek tako jasno reći šta tačno treba da radite, smejaće vam se u lice što ginete, ALI će vas time podsticati da se zainatite i pozdravite autorima ženskog roditelja. Sve je ispraćeno izuzetnim dizajnom, dobrom muzikom i dobrim ali ne prelakim sistemom kontrole. Priče nema, kampanja ima četiri „sveta” koji su duhovito nazvani prema Star Wars planetama, tu je i odabir izgleda loptice i traga koji ona ostavlja i to je, otprilike, to.

Iako se čini da ovaj arkadni biser (kliker?) ne nudi mnogo i da je njegova dužina mana, zbog težine nivoa ga nećete slistiti tako brzo. Road to Ballhalla je arkadno osveženje koje će vas zabaviti i naoštriti kao vojni rok iz doba JNA.

Miloš CVETKOVIĆ

 
Deus Ex: Mankind Divided
Master of Orion
This is the Police
No Man’s Sky
Steam Squad
Human: Fall Flat
System Crash
Okhlos
Headlander
Eisenhorn: XENOS
Lovely Planet Arcade
Tumblestone
I am Setsuna
Road to Ballhalla
Šta mislite o ovom tekstu?
Nebulous
Quadrilateral Cowboy
Hue

Platforma:
Windows
Potrebno:
Windows 7/8/8.1/10 64bit, dual core procesor, 4 GB RAM, Nvidia GeForce 550 GTX/AMD Radeon 5770 HD
Veličina:
1 GB
Adresa:
roadtoballhalla .com /hp /
PEGI:
nema

90
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera