Tehnički gledano, DexLand je endless runner iako u ovoj igri niko ne trči. Glavna dva protagonista su simpatični čupavci koji se iz nekog razloga toliko privlače da, prepušteni sami sebi, moraju da budu priljubljeni jedno uz drugo. Deo sa beskonačnim trčanjem odnosi se na to da nakon što pokrenete igru njih dvoje lebde u centru ekrana dok se odozgo pojavljuju prepreke. Kako ne biste završili igru trenutnim sudarom sa preprekom tu su jednostavne kontrole: dodirom leve strane ekrana priljubićete levog čupavca uz levu ivicu, a pritiskom na desnu stranu ekrana desno stvorenje ide na desnu ivicu. Zbog pomenute privlačnosti između simpatičnih stvorova, ako dodirujete samo jednu ivicu njih oboje odlaze na tu stranu, a kada dotičete obe strane ekrana oni se razdvajaju. Tako dobijamo četiri osnovna položaja koje ovi stvorovi mogu da zauzmu i cela igra se svodi na sve brže i brže izbegavanje prepreka dok napredujete ka višim i višim nivoima. Dok pomerate čupavce kroz sve moguće položaje, sa svakih deset prevaziđenih prepreka kretanje se ubrzava i vaši refleksi moraju da budu sve bolji i bolji. Napetost dodatno podiže dinamična elektronska muzička pratnja. Za nešto više od dva dolara možete da isključite nenametljive reklame koje se s vremena na vreme pojavljuju uz donju ivicu ekrana, mada to ne kvari ugođaj u ovoj zabavnoj i ekstremno simpatičnoj maloj igri.Dragan KOSOVAC | | |