Kauboji se međusobno razlikuju po (očekivanoj) brzini reakcije, a igra vas polako „vodi” od onih sporijih ka onim bržim. Virtuelni ađutant zadužen je za označavanje momenta kada je dozvoljeno ispaliti hitac ka neprijatelju i to vreme je uvek drugačije. Zapravo, vreme između izgovorenih reči pripremi se (ready) i pozor (steady) je uvek isto, a onda sledi manja ili veća pauza do glavne reči – pucaj (bang)! Nakon svakog shootouta dobićete podatak o vašem i vremenu reakcije AI revolveraša. Na kraju partije dobija se i prosečno vreme koje vam je bilo potrebno da potegnete pištolj iz futrole. Autori su se odlučili da igru „umotaju” u grayscaleovanu pixel art grafiku koja joj leži kao salivena. Zanimljivo je da nije predviđeno otključavanje novih likova već se svaka pobeda nagrađuje takozvanim kill animacijama. Pogodak u glavu, pogodak u međunožje, pogodak u rame – sve izaziva drugačiju piruetu na ekranu. Ready Steady Bang može da se igra i u multiplayer režimu gde je na raspolaganju puškaranje sa jednim živim protivnikom – na istom uređaju. Vladimir PISODOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |