Zahvaljujući velikom uspehu tokom prikupljanja sredstava putem kampanje na Kickstarteru, finalna verzija BattleTecha imaće i single player kampanju sa opsežnom, nelinearnom pričom i nasumičnim generatorom misija, tako da, nakon što završite kampanju, možete da nastavite sa razvojem svoje plaćeničke čete. Za mnoge igrače najbitnija komponenta biće neizbežni multiplayer okršaji koji obećavaju najpribližniji osećaj klasičnim bitkama u stonom BattleTechu. Ipak, u backer beti koju smo imali prilike da igramo trenutno je samo skirmish mod u kom možete da povedete svoj lance od četiri mecha u bici protiv jednako snažnog, kompjuterski vođenog protivnika. Na raspolaganju nam je pet mapa, a na svakoj mogu da se biraju vremenski uslovi i doba dana (izmaglica, kiša, dan, sumrak itd.), kao i ograničenje u vrednosti mechova koje vodite u bitku (15, 20, 25 miliona c-billsa ili bez limita). Klasična misija BattleTecha stavlja vas i protivnika na bojno polje koje istražujete gotovo slobodno, sve dok ne ostvarite međusobni radarski kontakt. Kada se to desi, igra prelazi u striktni potezni režim sa jasno definisanim prioritetom pomeranja. Prvo se pomeraju i napadaju light mechovi, zatim medium, pa heavy, da bi ogromni assautovi došli na red tek na kraju. Takođe, u svakom trenutku je moguće stavljanje mecha u rezervu, čime odlažete njegovu akciju do sledećeg poteza vašeg mecha. Na taj način možete da sačekate da se neprijatelj pomeri u položaj koji je možda povoljniji za vas ili, ukoliko niste pod direktnom neprijateljskom vatrom, možete da organizujete nagli prepad na nekog od protivničkih mechova u jednom potezu. Idealni splet okolnosti je kada oborite protivnika na zemlju, a on ne može da ustane dok nije njegov potez, pa za to vreme možete da nišanite tačno koji deo mecha želite da gađate. Dok je u skirmishu često najbolje odvaliti protivniku ruke i smanjiti mu borbenu moć, u kampanji će mete izbora biti, tradicionalno, glava i centralni torzo kako biste obezbedili što više salvagea. Sem mechova, tu je i deset mechwarriora sa četiri bitne borbene karakteristike: nišanjenje, upravljanje, odvažnost i taktika (gunnery, piloting, guts i tactics). Sem toga, svaki pilot ima po dve veštine koje mogu da budu aktivne i pasivne. Tu su, na primer, sposobnost napadanja više meta odjednom, senzorsko praćenje protivnika ili precizni napad jednim oružjem koji ignoriše sve defanzivne bonuse. Sa pasivne strane, postoji mogućnost automatskog sticanja defanzivnih bonusa ili većeg uspeha pri izvođenju slavnog manevra „Death From Above”. Iako u skirmish modu levelovanje mechwarriora nije moguće, iz njihovih statusnih menija je očigledno da će moći da napreduju i unapređuju karakteristike i otključaju do četiri veštine. U finalnoj igri će, naravno, biti moguće i detaljno podešavanje svakog mecha, ali mechbay je u beti, za sada, takođe isključen. Igra obiluje pravilima koja modifikuju napad (verovatnoća pogađanja se računa odvojeno za svako oružje svakog mecha), odbranu, kretanje, stabilnost i temperaturu mecha ili zdravstveno stanje mechwarriora. Ovo je pravi festival taktičkih izazova za sve strateške sladokusce koji vole pažljivo da planiraju nekoliko poteza unapred. Čak i kada ste brojčano nadmoćniji, razmena vatre u BattleTechu uvek traje nekoliko poteza, a i oštećeni protivnik je uvek opasan (mada nema oštećenja okolnih mechova prilikom eksplozije protivnika eliminisanog u neposrednoj blizini). BattleTech je trenutno na dobrom kursu da se pojavi „tokom 2018. godine”. Srce igre, taktička borba, već je toliko dobra da će oduševiti fanove ranijih igara i njihovog stonog predloška, tako da će ogromna kampanja sa otvorenim krajem i multiplayer sa stotinama hiljada mech-entuzijasta iz celog sveta biti samo desert nakon bogate gozbe. Mi samo držimo palčeve da dobri ljudi iz Harebraineda što pre privedu kraju svoj visoko kvalitetni rad. Dragan KOSOVAC |
| |||||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |