TEST PLAY<>
112017<><>

RUINER

U dalekoj 2091. godini tehnološki napredak čovečanstva doveo je do velike podele unutar društva. Sa jedne strane je onaj segment koji štiti i koristi megakoroporacija Heaven, a sa druge svi ostali koje ovo novo uređenje tretira kao otpad. Dodatna posledica biotehnoloških i kibernetskih inovacija na koje se sve veći procenat ljudi oslanja jeste činjenica da je poigravanje sa ljudskim životima lakše nego ikada pre. Vi ste jedan od pojedinaca koje neko kontroliše iz podzemlja megalopolisa Rengkok, naizgled sa ciljem eliminacije velikog bossa na čelu Heavena. Na vašem licu je šlem sa displejem na kom se pojavljuje kombinacija komandi koje primate i vaših misli. Tokom prve velike bitke bivate teško povređeni, ali uspevate da uspostavite kontrolu nad sobom. Nakon oporavka (i popravke kibernetskih dodataka) još uvek vam nije jasno ko ste i kako ste dospeli tu. Saznajete da grupa koja vas je kontrolisala još uvek drži vašeg brata. Krećete u potragu za odgovornima. Na vašoj svireposti bi vam pozavideli svi akcioni heroji od sredine sedamdesetih godina prošlog veka, pa do danas.

Distopijski twin-stick shooter RUINER kombinuje bespoštednu akciju i kvaziizometrijsku perspektivu.

Distopijski twin-stick shooter RUINER je prvi projekat poljskog tima Reikon Games, koji su pre nešto manje od tri godine osnovali ljudi koji su radili na serijalu The Witcher, kao i igrama Dying Light, This War of Mine, Shadow Warrior i Cyberpunk 2077. Od prvog kontakta sa igrom jasno je koliko su za igru bitni kultni animirani i igrani filmovi čija se radnja odvija u sličnom okruženju, kao što su „Blade Runner” ili „GitS” (i obilje sličnih anime ostvarenja). Sa igračke strane, zbog kombinacije bespoštedne akcije i kvaziizometrijske perspektive, lako ćete povući paralelu između RUINERa i igara poput Hotline Miamia ili Hyper Light Driftera. Dok je sama priča pomalo banalna i kliše, teme ovde igre u sprezi sa njenom frenetičnom i zaraznom mehanikom predstavljaju dobitnu kombinaciju koja vas ne pušta iz svojih šaka.

Bilo da upravljate putem džojpeda ili kombinacijom kursorskih tastera za kretanje i miša za nišanjenje, svaka bitka predstavlja istovremeni test vaših refleksa i taktike. Neophodno je pažljivo kretanje, napadanje izbliza i sa distance, eskiviranje protivničkih napada i projektila, kao i aktiviranje specijalnih sposobnosti, pre svega onih za brzo kretanje i zaštitu od neprijateljskih napada. Početak svake borbe i korišćenje određenih veština podrazumevaju automatizovani bullet-time gde je vreme kratkotrajno usporeno, pa možete lakše da isplanirate sledećih nekoliko akcija. Na početku vaše avanture uz RUNIER, savladavanje specifičnosti njegovih komandi može da bude prilično naporno. To je pogotovo izraženo ako ste izabrali najviši stepen težine jer, eto, tvorci ove igre tvrde da je upravo igranje na hard stepenu idealno RUINER iskustvo. Ipak, kada vam nizanje aktiviranja štita, dashovanja po ekranu (kako biste izbegli opasnosti i pokupili energiju i zdravlje koje ostaju iza eliminisanih creepova) i preciznih napada uđe u prste, vaš lik se pretvara u smrtonosnog derviša čiji ubojiti ples po ekranu širi crvenilo dok u pozadini gruva elektronska muzika, a vašim žilama pumpa adrenalin. Adrenalin će vas najviše pogoditi tokom bitaka sa vremenskim limitom, kada je neophodno da sve vreme menjate metu između bossa sa tonom zdravlja i običnih protivnika, čija eliminacija produžava tajmer za nekoliko preko potrebnih sekundi. Počeli da igrate RUINER i ne želite da napravite pauzu baš zbog uzbuđenja i ushićenja koje osećate u trenucima kada sve ide kako treba, a oslanjate se više na veštinu nego na sreću. Ponovo naglašavamo da je ovo veoma, veoma teška igra koja čak i na srednjem, „normalnom” stepenu težine predstavlja sasvim solidan izazov za većinu igrača. Ipak, ako spadate u onaj deo publike koji je potpuno hard core, onda je maksimalni stepen težine upravo za vas i izmamiće vam kako osmeh na lice, tako i znoj na čelo.

Najveći problem RUNIERa je njegovo kratko trajanje.

Svet igre može da se podeli na hab zone podzemlja Rengkoka i borbene nivoe. Dok se vaš lik nalazi unutar habova, možete da pričate sa NPC-jevima, otključavate, unapređujete i podešavate svoje veštine, a kako igra odmiče, postepeno ih proširujete i dobijate pristup prvo novim borbenim zonama, a zatim i novim habovima. Otključavanje novog sadržaja, pristup novim lokacijama i mogućnost dijaloga sa određenim NPC-jevima zavisi od karme i vrednosti, koja je kombinacija vašeg iskustva i reputacije u gradu. Osim glavnog zadatka otkrivanja ko vas je pretvorio u živu marionetu i oteo vam brata, šaroliki likovi na koje nailazite imaće za vas pregršt sporednih misija i zadataka, a upravo je karma najbitnija nagrada za njihovo ispunjenje. Nakon započinjanja borbenog nivoa veštine su vam zaključane kao što ste ih podesili u habu (odabirom željene kombinacije kibernetskih implanta), a snimanje napretka se obavlja automatski nakon što očistite određenu deonicu nivoa. Ukoliko se ispostavi da je za pojedini nivo neophodna druga kombinacija veština od one koju ste izabrali, moraćete da se vratite u hab gde bez bilo kakvog penala možete da ih resetujete i ponovo odaberete ono za šta verujete da je dobitna kombinacija. Učestalost tog ponovnog podešavanja veština nakon neuspeha nije mala, ali to ne bi trebalo da vas čudi kada se težina igre uzme u obzir.

Kao što možete da očekujete od igre koju pokreće engine Unreal 4, RUINER izgleda veoma kvalitetno, a dinamična muzika i upečatljivi zvučni efekti upotpunjuju atmosferu i tokom akcije i tokom istraživačkih delova igre. Najveći problem RUNIERa je njegovo kratko trajanje. Naime, isti oni hard core igrači koji će najviše uživati u izazovu biće veoma negativno iznenađeni kada se, nakon tek jednocifrenog broja sati i manje od dvadeset zona, igra naprasno završi. Ipak, treba obratiti pažnju na to da je ovo igra od samo dvadeset evra, a da je mnogo zabavnija od mnogih skupljih konkurenata. Sem toga, ljudi iz Reikon Gamesa i dalje misle na nas. Ova priča će se nastaviti kroz nekoliko DLC paketa.

Dragan KOSOVAC

 
Middle Earth: Shadow of War
Project CARS 2
South Park: The Fractured but Whole
Cuphead
Hob
Gran Turismo Sport
Battle Chasers: Nightwar
ECHO
Forza Motorsport 7
RUINER
Šta mislite o ovom tekstu?
FIFA 18
Dungeons 3
ELEX
Blue Reflection
The Evil Within 2
Stable Orbit
Marvel vs. Capcom: Infinite
Heat Signature
Total War: WARHAMMER II
WRC 7
Vaporum
Pinball FX3
Real Farm
Darkest Hunters
Guild Wars 2: Path of Fire

Platforma:
Windows, Mac OS, Linux, PS4, Xbox One
Potrebno:
Intel Core i5-760 / AMD Athlon II X4 645, 4 GB RAM, GeForce GTX 460 / Radeon HD 6850, 1 GB VRAM, Windows 7
Poželjno:
Intel Core i5-4670K / AMD FX-6350, 4 GB RAM, GeForce GTX 660 / Radeon HD 7970, 2 GB VRAM, Windows 10 – 64 bit
Veličina:
10 GB
Adresa:
ruinergame .com

85
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera