TEST PLAY<>
112017<><>

Darkest Hunters

Kombinacija RPG-a i „poveži-tri-elementa” puzzle igre nije više nikakva novost i u prošlosti smo imali prilike da vidimo neke odlične igre ovog tipa. U Darkest Huntersu programeri su uz sve to pokušali da igraju i na kartu retro šmeka. Rezultat možda i nije tako loš, ali nekako ne mogu da se otmem utisku da je sve to moglo i mnogo bolje.

Darkest Hunters igra na kartu retro šmeka, a kombinuje elemente RPG-a i „poveži-tri” puzzle igre.

Priča igre je svedena na minimum minimuma i kliše nad klišeima: birate heroja na kojem je da pobedi horde monstruma koji prete da osvoje svet i na svojim plećima iznesete konačnu pobedu za snage dobra. Pritom napredujete po nivoima i jačate, a možete i da pronalazite ili kupujete novu opremu i učite magije. Na velikoj mapi prelazite s lokacije na lokaciju, a na svakoj od njih otvara se novi borbeni interfejs koji i čini okosnicu igre.

U pitanju je velika tabla po kojoj se krećete, nekad i samo polje po polje, ali je poenta da vezujete što više polja iste boje da biste dobili određene bonuse. Vaš lik se i stvarno nalazi na tabli, a ne samo kao posmatrač sa strane, i usput treba da sakuplja resurse. Međutim, osim u nekim težim boss borbama, igra ne zahteva previše taktiziranja i nivoi su mahom jednolični i dosadni, pogotovo jer protivnici uopšte ne koriste to povezivanje polja, već se samo kreću i napadaju. Verovatno je to unekoliko bolje u multiplayeru, koji igra takođe nudi, međutim u mnogo kasnijim fazama do kojih treba imati živaca pa doći.

Čak ni retro šmek igre ne vadi stvar. Dok autori porede njenu atmosferu s Diablom, to što je igra mračna ne čini automatski, samo po sebi, dobru atmosferu. Nažalost, u svim aspektima igre, ne možemo da se otmemo utisku da se radi samo o proseku. Nakon jednog Puzzle Questa i drugih sličnih naslova koji se ne ispuštaju iz ruke, ovde prelazak nivoa deluje forsirano, a čak ni otvaranje povremenih sanduka s blagom ne donosi užitak jer je sva oprema na isti fazon, a sve zajedno na kraju može da se svede na opis u nekoliko reči: nedoterano, dosadno, previše svedeno. Šteta, jer je ideja bila dobra...

Možda bi sve to i funkcionisalo da je zaokruženo nekom zanimljivom pričom, ali čak i u igri gde se ni ne krije da priča nije nimalo bitna, čovek bi očekivao malo više šmeka od nekoliko rečenica tipa – veliko zlo je zavladalo svetom, a vi morate da ga pobedite. Minimalizam može da bude dobra stvar, ali ovde nekako više vuče na lenjost...

Jovana KUZMANOVIĆ

 
Middle Earth: Shadow of War
Project CARS 2
South Park: The Fractured but Whole
Cuphead
Hob
Gran Turismo Sport
Battle Chasers: Nightwar
ECHO
Forza Motorsport 7
RUINER
FIFA 18
Dungeons 3
ELEX
Blue Reflection
The Evil Within 2
Stable Orbit
Marvel vs. Capcom: Infinite
Heat Signature
Total War: WARHAMMER II
WRC 7
Vaporum
Pinball FX3
Real Farm
Darkest Hunters
Šta mislite o ovom tekstu?
Guild Wars 2: Path of Fire

Platforma:
PC, Android, iOS
Potrebno:
Windows XP sa SP 2 ili novijim, procesor na 2 GHz, 1 GB RAM, 512 MB VRAM, shader model 3.0
Poželjno:
procesor na 2 GHz, 2 GB RAM
Veličina:
300 MB
Adresa:
www .eccgames .pl

55
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera