Osim što igru krasi generisanje nivoa po random principu (što je čini svojevrsnim endless naslovom), karakterišu je i krajnje čudne komande. Hoppenhelm se kreće kao pion po šahovskoj tabli – polje po polje, i to tako što mu izdajete naredbu za skok. Može da isuče i mač i tako protivnicima nanese povrede, ali i da postavi štit između sebe i pretnje. Kretanje unazad nije moguće, pa sve pre podseća na poteznu stratešku igru nego na platformu. Duhovi, pokretni šiljci, trošne platforme i zamke, samo su deo onoga što Hoppenhelma čeka u njegovoj avanturi. Naime, kako se nalazi duboko pod zemljom, juri ga i lava, koja kao da je vođena nekom nevidljivom silom. Ostanete li dugo na jednom mestu, ode glava. Veoma je važno sakupljati novčiće koji se nalaze razbacani naokolo. Oni omogućavaju otključavanje novih likova, ali i oružja. Likovi ne donose samo vizuelnu promenu, već i drugačije karakteristike. Isto je i sa oružjem, pa se vredi pomučiti oko njegovog sakupljanja. Hoppenhelm krase izuzetne, retro tehničke karakteristike. Pikselizovana grafika i muzika koja podseća na SID eru toliko se dobro uklapaju u ambijent da imamo samo reči hvale. Vladimir PISODOROV | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |