Citat:
perablenta kaže:
Drugo...
|
I ja sam mislio slicno, not a big deal, ali nisam bio u pravu.
-Izbacivanjem atributa si efektivno izbacio spellove koji na njih uticu.
-Bolestine koje su u Morrowindu mogle da te osakate,ovde ih cesto i ne primetis.
-perk sistem se pokazao kao prava katastrofa kad je u pitanju dodavanje novih vestina u igru putem DLC-a
Atributi moraju da se vrate i ovaj perk sistem mora biti napusten.
Citat:
perablenta kaže:
Trece...
|
To o cemu pricas postoji odavno, staro je koliko i cRPG, to su akcione igre.
Citat:
perablenta kaže:
Cetvrto..
|
Radiant questovi = MMORPG questovi.
Sam po sebi nije losa ideja,ali je dosta lose ubacen i kao takav osakatio igru.
Kad vec pominjes gradove, iako su se potrudili oko samog dizajna, gradovi u Skyrimu su najmanji do sada.
Citat:
perablenta kaže:
Peto...
|
Problem je sto su i questovi (koji nisu radiant) katastrofalno lose napisani, takodje ih ima manje nego u prethodnim naslovima.
Citat:
perablenta kaže:
i najbolji RPG u poslednjih 10 godina.
|
Citat:
perablenta kaže:
sa AAA igrom u kojoj ima vise sadrzaja nego tvoj kompletan zivot do sada.
|
Citat:
perablenta kaže:
To ti je kao da poredis Assassins creed I Super Marija i kazes kako je Super Mario bolja igra zbog toga sto je skakanje bolje uradjeno.
|
Obratiti paznju na ove umotvorine.
PS
Kad je igra izasla, bio sam poprilicno impresioniran sa poboljsanjima, pogotovo nad Oblivionom, ali kad zadjes dublje i obrnes sve sto igra pruza, shvatis da je u mnogim segmentima najgori TES do sada (a kamoli najbolji RPG u poslednjih 10 godina), i to ti kazem kao pravi TES fan.