Prikaz jedne poruke
Stara 10.12.2012, 15:47   #6151
warlock_sm
Veteran
 
Član od: 20.2.2012.
Poruke: 638
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 109 puta na 85 poruka
Određen forumom Re: The Elder Scrolls V - Skyrim

Citat:
perablenta kaže: Pregled poruke
Atributi? Clase? Birth signs? Zastareli modeli koje napredni i iskusni RPG development timovi unapredjuju time sto ih pojednostavljuju.
Sta ce ti jedan Intelligence atribut? Da bi u njega stavio bod i onda na osnovu toga dobio 10 magick-e. Sta ce ti jedan Endurance atribut? Da bi potrosio bod na njega i dobio 10 Helta. Sta ce ti jedan Strength atribut? Da bi potrosio bod na njega i dobio 10 carry weight.
Skyrim jeste dobra igra (sa nekim modovima na PC-u i odlicna), ali ti ga pretera skoro u svemu, a pogotovo u ovom gore.

1. Pojednostavljeno nije isto sto i unapredjeno.
2. Intelligence netreba da dodaje samo magicku, nego i da povecava damage spelova. Endurance osim 10 healt-a treba da ti poveca i staminu, poison i desease resistance. Strength treba da poveca i meele damage. Itd.

Ako vec smatras da je to pojednostavljivanje unapredjenje, mogli su i da ubace auto-levelup, skip dialogs (kao i u masseffect 3) i da dodaju auto-combat.
Onda bi mogao da pokrenes igru i da samo gledas kako se sama igra, a ti nebi morao niocemu da razmisljas. To bi bila ultimativna jednostavnost.

Citat:
perablenta kaže: Pregled poruke
Trece, zasto bi jos uveke pravili !!!open world!! RPG igre, i primorali igraca da izabere Orc, Warrior, Heavy Armor, Two Handed na pocetku igre i onda tokom skoro cele igre da samo mora da mlati toljagom, i puni HP i staminu pa onda da mora da pocne igru ispocetka samo da bi mogao da baci 2 magije za redom ili opali strelu i napravi vise od 1 HP dmg. To je zatvoreno i zatucano razmisljanje sa 0 kreativnosti. Da, rusi vam neke ustaljene, naucene "kanone" na koje ste navikli i placete tu ko mala deca. A vamo posle: " Nema inovacija, niko ne pravi nesto novo, drugacije!" I opet placete. Damed if you do, damed if you don't.
Sto se tice ovog, i u Skyrimu se desava isto. Jedana ortak je dosao do 30+ levela pa je morao da krene da igra ispocetka jer je nakucao samo tief i smith skillove(perkove), pa nije mogao skoro nikog da ubije. Kada imas klasicne klase mozes da vidis posle par sati da li ti clasa odgovara ili ne, a on je izgubio vise od nedelju dana dok nije video da je pogresno levelovao.

Citat:
perablenta kaže: Pregled poruke
Cetvrto, kakav crni MMO gde sve sto jedan mob, NPC, Boss moze da uradi je da se pomeri od tacke A do tacke B i tako u krug do god radi server. Ja pricam o potpuno funkcionalnom svetu i prirodi a ne jednoj MMO poljani na koju je prosuto 500 mobova, i po jedno selo sa 2 vendora NPC i ostalim koji samo mogu da stoje, setaju od tacke A do tacke B i nazad i izgovore 10 reci svi ukupno.
. Potpuno ista stvar je i u Skyrimu. I tu 99% NPC-jeva samo seta tamo-vamo, i ne progovore vise od par reci. Jedina razlika je sto su U MMO-ovima mobovi na serveru, a u Skyrimu na tvom racunaru.


Jedino pravo unapredjenje u odnosu na Morrowind je grafika, mapa, i borba. U svemu ostalom sto cini dobar RPG je daleko losiji.

Poslednja ispravka: warlock_sm (10.12.2012 u 16:20)
warlock_sm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke