Citat:
ksrele kaže:
Jbt, nisam ni skotao ovaj deo sa GTS-om i konverzijom.
E sad, nisam siguran, ali mislim da ZModeler2 (za koga ima crack) ima opciju importa iz GTS-a i ETS-a. Verovatno ima i opciju exportovanja u nesto, verovatno u .obj ili u bilo koji god da forma exportuje, verovatno se moze ucitati u neki drugi program pa exportovati u .obj.
Posle se ucita u Blender i cao.
Nego, ajde evo napraviceno eksperiment. Napravicu neki svoj model, za pocetak jednostavan jednu kockicu i exportovati kao gradjevinu za ETS2 i neka Coyot proba da je ucita u Editor (mene mrzi podesavati igru da udjem u njega a tebi je vec podesena). Predpostavljam da ce se exportovati i ucitati u igru kako treba, ali ako bi tu kocku zakomplikovao i malo je izoblicijo i samim tim povecao broj trouglica od kojih je nacinjena onda ce GARANT nesto da se za***** i kada se model ucita u igru bice sav "rasturen".
Evo, sad cu da probam da napravim jednu jednostavnu kockicu.
|
Moglo bi sa Zmodelerom2 da se eksportuje kao obj pa ga onda ubacis u blender ali nisam siguran sta ce biti sa teksturama i materijalima od te zgrade koliko ce biti korisni u blenderu?Mozda ce i da importuje teksture ali da ih eksportuje tesko ne znam ali moze da se proba tako.