Prikaz jedne poruke
Stara 11.11.2015, 21:54   #5406
Al Capone
Član
 
Član od: 24.11.2014.
Poruke: 361
Zahvalnice: 449
Zahvaljeno 174 puta na 97 poruka
Određen forumom Re: The Witcher 3

Citat:
nameless1 kaže: Pregled poruke
Da istrazujes mozes i u igrama koje su struktuirane kao zone. Npr. Stalker ili Deus Ex. A sto se slobode tice, prevelika sloboda nije pozeljna za RPG igre, jer se onda gubi fokus. A ako developeri racunaju na tu slobodu, onda pisi zbogom dobroj prici i kvestovima, dobices genericki simulaciju istrazivanja i raznosenja predmeta. Ima izuzetaka, ali oni su retki.
Naravno da mozes ,ali to nije na tom nivou. Stalker zone su dovoljno velike da ga smatram open worldom. Morrowind dokazuje suprotno, jedan od RPG-ova sa najboljom pricom (heh jedina Bethesdina igra koja je po tome najpoznatija), ne samo to nego je open world dodatno ojacao main quest,ko je igrao zna . U ostalom ni TW3 nema nista losiju ni pricu od prva dva dela. Tako da se tu ne slazem.


Citat:
nameless1 kaže: Pregled poruke
Witcher 3 je novija i mozda prva 'next gen' igra (mrzim tu frazu), tako da je tesko praviti poredjenja (mozda Inquisition ima detaljnije lokacije?). Ali, TW3 takodje ima dosta 'praznog prostora', tj. da bi imao open world ti moras necime da povezes glavne lokacije. Samim tim, logika nalaze da je CDPR smanjio taj nepotreban 'medjuprostor' i resurse fokusirao na stvaranje manjih zona, one bi mogle biti detaljnije. Tumaranje praznim sumama i poljima, koji su eto tu samo da bi igra imala veliki otvoreni svet, da bi stigao do neke lokacije, meni nista ne znaci.
To sto je rekao player1, ti sad da uzmes i odseces jug Velena i jos par delica mape igra ne bi postala ni promil bolja, kao sto nije ni promil bolja sto se to tu nalazi. Nije znacajno,ali ni ne skodi. To je neko moje vidjenje stvari. Jednostavno mora da bude ili suma,ili planina izmedju dve lokacije koje su bitne za nesto, ne moze da bude vakum. TW3 je ne samo po povrsini,nego i po contentu znacajno veca igra od svoja dva prethodnika. To je realno omogucio open world, na sta bi licilo da imas jedno selo koje more i avet i vukodlak i kletva i banditi i ono i ovo. Ne bi imalo smisla.

Citat:
nameless1 kaže: Pregled poruke
Dragon Age ti je los primer zato sto je igra podbacila na tom polju. Ali, recimo, Witcher je imao detaljnije lokacije od Oblivion-a, a Stalker od Fallout-a 3.. i to sa znatno manjim budzetima (bukvalno su ih indie timovi pravili). Videcemo kako ce hub-ovi u Mankind Divided-u da izgledaju, pa cemo ih uporediti sa TW3.
Da,slazem se za DA, ali i dalje se ne slazem da mora da izgleda manje detaljno. Sta reci za GTA5 svet onda? Witcher 3? Fallout 4 takodje sada ovo sto sam igrao izgleda dosta detaljno. Morrowind i Gothic 2 su za ono vreme bili ihaha, pa uporedi samo sa NWN,to je ta godina. Za Gothic 3 se slazem.



Citat:
nameless1 kaže: Pregled poruke
Izvini, ali ove dve igre upravo potvrdjuju moju tezu. Znam da se mnogi nece sloziti, ali meni je Morrowind neverovatno generican; zato nikada nisam ni mogao da mu se duze posvetim (treba tu dodati i dijalog sistem koji me uzasava). New Vegas nisam zavrsio iz istog razloga- svet je jednostavno prazan, siromasan i lose dizajniran (open world nista nije doprineo toj igri).
Morrowind je sve sem generican, sto se tice sveta i lore-a koji ga prati. Sta vise to je pored Tormenta najunikatniji svet. Ne slazem se i za New Vegas, nije bog zna sta,ali i kad se uzme u obzir da je imao jako mali razvojni period i da je to prvi Obsidianov open world RPG. Pa i sam CA je govorio u intervju o prednosti novog izvodjenja Fallouta (prvo/trece lice u open worldu), pominjao je svetleci Vegas na horizontu itd.
Al Capone je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Al Capone na korisnoj poruci:
mvasic (11.11.2015), Skenderevo (14.11.2015)