Prikaz jedne poruke
Stara 3.12.2015, 16:23   #3072
mare037
Deo inventara foruma
 
Član od: 16.11.2011.
Lokacija: Kruševac
Poruke: 7.286
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 2.448 puta na 2.073 poruka
Određen forumom Re: Vaše iskustvo sa SBB-om

Citat:
SHMEKER kaže: Pregled poruke
Edit: Otkacio sam jedan tv i taj drugi komp medjutim isto je, ja mislim da je do rutera problem al opet ne znam mozda i gresim, jer ako je u tom cvoristu on kad je bio menjao je nesto na banderi( ako se tu nalazi to cvoriste uopste) menjao gore nesto kod rutera tako da ne znam zaista sta trece moze da bude.
Šta je ispalo na kraju? I dalje isto ili?

Citat:
Pinstripe kaže: Pregled poruke
Jel zna neko kako da proverim da li su moj gateway iskoristili za unifi mrežu u zgradi? Ili ako ne, da li još nekome se upload otelio nakon uvođenja unifi mreže u kraju?
99,99% je aktiviran. To možeš da vidiš u podesavanjima rutera. Loguješ se na ruter pa kad klikneš na Wireless izabereš Hotspot Filter. Tu stoji UniFi ako je uključen, a verujem da jeste.

Njega možeš da odjaviš na MojSBB.rs, s tim da gubiš pravo da ga koristiš i imaš samo 1GB saobraćaja u SBB Zoni. Ali prvo, proveri da li je to zbog njega.

Citat:
Pinstripe kaže: Pregled poruke
Jel je neko probao UniFon aplikaciju? Jel mora da je aktivan internet da bi se koristila, pošta ništa (osim SBB naloga) ne piše na njihovom sajtu šta je potrebno da bi aplikacija funkcionisala? Hvala.
Da, potreban je internet da bi koristio UniFon.
mare037 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku mare037 na korisnoj poruci:
Pinstripe (4.12.2015)