Citat:
Dovahkiin kaže:
Secam se da u dvojci nisi mogao da napadas vise neprijatelja istovremeno ako su oko tebe jer su animacije Geralta spore i nisu konektovane sa prethodnom te si morao da rollas do iznemoglosti.
|
Zar ne postoji jedan skill za swordsmanship koji omogućava da neprijatelji u okolini (osim onog koga napadaš/koji je lockovan) isto dobiju štetu, najpre 50% a potom i 100% kad se još jedan skill point stavi?
Pritom, i dvojka je isto imala izuzetno ublažen, ali i dalje postojan ritmički sistem, tako da je trebalo kliknuti svaki put kada Geraltov mač udari protivnika, te su napadi bili brži, nije bilo to toliko sporo.
Inače, što se tiče alt-dodge rasprave, mogu samo da pridodam da iako je često koristan, nije baš uvek, pogotovo kad su u pitanju neki veći neprijatelji čiji napad ima veću površinu udara, te dodgeom se ne izbegava čitavo polje tog udara. Za njih npr jeste koristan roll, pogotovo da se dođe iza njih jer su inače sporiji. Ali, da, stoji to da je dodge izuzetno koristan u ostalim slučajevima