Ja sam često i oklope i mačeve birao na osnovu coolness-a. Tj. gledam da budu u top 3 najača ali ipak stil prevagne. A to je uglavnom zato što nikada nisam ni osetio neki stvarni pomak kao
e sada sam nabacio bolje item-e i sada idem da oderem onu grupu što me je mučila... pa kada je već tako barem ne želim da mi lik bude jedina stvar u kadru koja kvari lepotu igre.
Isto što se tiče tog prodavanja, pa trgovcima nestane para a meni mesta u inventaru... više puta sam bacao gomile itema zbog toga. Nakon nekog vremena su mi svi ti sitni kvestovi u kojima kupiš trice i kučine postali smaranje. Što reče AMG, dobijem bezobrazno malo para, još pokupim gomilu nekih gluposti koje posle moram da raznosim kod par trgovaca da bih rasprodao... da bih od svega toga uložio pare u neki fancy set koji samo izgleda lepo a stats tog seta ti ne pravi nikakvu realnu razliku u igranju. A tu muku sa potpuno ispraznom i zamarajućom ekonomijom i trgovinom vuku još iz W2. Tako da sam Prvu trećinu igre čistio sve kvestove, opijen lepotom igre, drugu trećinu sam već postao probirljiviji, da bih pred kraj radio samo main story i neke kvestove koji baš deluju zanimljivo - npr. dobra misterija, opasan monstrum... jer sistem nagrade i razvoja sam po sebi ne vredi pišljiva boba i ne može da me natera da grindam po svim upitnicima i uzvičnicima na mapi...
I dalje stoji da sam na igru utukao ~100 sati i da bih opet to uradio da imam izbor jer je svet prelep i osećaj tumaranja njim mi je bio zadovoljstvo. Ali poljaci prosto nisu uspeli da naprave kvalitetnu RPG srž i osećaj razvoja lika, i rasta snage sa tim napretkom i boljim itemima je totalno bled. Tako da sav teret navlačenja igrača na igranje pada na sam dizajn (nivoa, monstruma, oklopa, likova...) i želju da vidiš što više tih stvari. Zato meni Witcher 3 kao celina spada u onu grupu "lepo a površno".