Nešto što je možda više za buduće devove nego za kupce, al' ono, nisam video da se ovde priča o tome pa...
https://www.gamasutra.com/blogs/Serg...hs_in_2019.php
Lik je uradio nešto slično onome od prošle godine i na neki način sortirao sve igre na steamu prema "pogođenoj" zaradi... E sad, daleko je od preciznog, jer mu je sama polazna stavka nagažanje - na osnovu broja recenzija nagađa broj kupaca, pa onda to množi sa nekim stavkama koje su dosta uopštene (nagađane) tipa "prosečan refunds", "porez", "valveov deo" itd... da dobije OTPRILIKE koliko je koji naslov zaradio godišnje/uopšte.
Po meni je to nepouzdana metodologija rada, ali realno, kad već nema boljih podataka, a s obzirom da je istu "grešku" primenio na sve naslove i uz ogradu da je to uopštavanje, može onako neobavezno da se poredi koje igre su zaradile više, koje su se prodavale brže i tako to.
Cela lista je u docs, al' bez čitanja članka neće biti najjasnije:
https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=670590319
Možda bi bilo bolje da sam otvorio zasebnu temu u programiranju igara, ali kontam da je ovo više vezano za Steam kao ekosistem nego za programiranje.