Prikaz jedne poruke
Stara 19.12.2007, 17:03   #11
lijenština
Starosedelac
 
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
Određen forumom Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Drago mi je da će i dalje biti Stalkera.
Inače dobro je da će ispraviti po meni glavne slabosti igre: animacije, detaljnost npc-ova i da će verovatno smanjiti linearnost glavne priče i srediti pda i interfejs (nadam se).
Fast travel (uz pomoć vodiča) i popravka oružja su dobre nadogradnje osnovnog koncepta.

Koga interesuje tu je i mali intervju koji govori o razvoju SoC koji je počeo čak 2000.
Tri puta su bile značajne pretumbacije u razvoju - prvo linearni Oblivion lost ala HL, zatim potpuno AI kontrolisana igra do 2004 da bi 2005 odustali od toga i uveli skriptovanu priču i na kraju 2006 je došao tutor iz THQ da uradi damage control mada bolje da nije bio toliko revnostan.

Poslednja ispravka: lijenština (19.12.2007 u 17:12)
lijenština je offline   Odgovor sa citatom ove poruke