The Adventures of Link
Nepunih godinu dana kasnije pojavio se nastavak Linkovih avantura. Programeri su pokušali da uvedu određene novine u samo izvođenje igre(to se pre svega odnosi na platformske delove sličnog izvođenja kao Super Mario), koji ipak nisu naišli na preterano odobravanje igrača. Sa druge strane uvedeni su rudimenti RPG sistema, pa Link sada stiče iskustvene poene koje igrač može investirati u poboljšanje napada, magijskih moći ili odbrambenih sposobnosti. Borba sa protivnicima se sada odvija isključivo u pomenutim platformskim delovima(u kojima je pogled sa strane), a to otvara mogućnost korišćenja različitih vrsta napada pored osnovnog zamaha mačem. Takođe, ovo je jedina igra u serijalu u kome Link ima živote, kao u većini arkadnih igara tog doba.
Ubrzo nakon dešavanja iz prve Zelde, Link na svojoj levoj ruci(inače Link je u svim nastavcima levoruk, osim u Twilight Princess gde mač nosi u desnoj ruci) primećuje nekakav čudan simbol. U potrazi za odgovorima on odlazi do dadilje, koja ga odvodi u jedan toranj zamka u kome večno spava princeza, davni predak Zelde koju je Link upravo spasao. Nju je pre mnogo vekova uspavao čarobnjak moćnom magijom, toliko moćnom da je i sam dao svoj život ne bi li uspeo. Tadašnji princ je na presto doveo sestru nesrećne princeze da bi se loza nastavila i od tada svi ženski potomci nose jedno ime – Zelda. Dadilja mu otkriva da simboli na njegovoj ruci znače da je on odabrani heroj koji će probuditi princezu iz vekovnog sna. Ona mu predaje škrinju sa šest kristala i drevnim manuskriptom u kome piše da svaki od kristala mora biti postavljen u jednu od palata Hyrulea da bi otvorio prolaz do Velike Palate u kojoj se krije Triforce of Courage čija snaga može probuditi drevnu Zeldu iz sna. Link kreće na ovaj quest, ali ni zlo ne miruje, jer Ganonovi sledbenici posipaju njegovu krv po njegovom pepelu i tako ga još jednom oživljavaju.
Walkthrough:
http://www.strategywiki.org/wiki/Zel...enture_of_Link
Wiki:
http://zelda.wikia.com/wiki/Zelda_II...enture_of_Link