Prikaz jedne poruke
Stara 25.1.2008, 19:49   #14
lijenština
Starosedelac
 
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
Određen forumom Re: Graficke karte - Vrsta koja izumire?

Hoce udarice u plafon.... Isto kao sto je bilo dovoljno 640 kb rama.

Citao sam taj clanak jos cim je izasao... Pogresne pretpostavke.

Fotorealizam je moguc u video igrama, jer su teksture uglavnom fotografije, i u zavisnosti od broja poligona modela dobija se realisticniji i na kraju sasvim realan izgled. Ali hardverska zahtevnost nije samo renderovanje jednog modela vec stotine pa i hiljade njih. Zamislite neku istorijsku bitku sa 10000 npc-ova.... Ogromne gradove i svetove... I kada bude dostignuta realisticnost pojedinacnih modela hardverski zahtevi ce rasti jer ce rasti i mape- svetovi i broj detalja u njima. Nije isto kada graficka mora da renderuje 2-3 foto -realisticna lika u nekom linearnom - hodnik shuteru ili hiljade njih u nekoj neskriptovanoj borbi sa sve eksplozijama i particle efektima na mapi od 50-tak km2. A svako ce zeleti sto vece i zanimljive svetove i bitke- jer kad se jednom oseti sloboda izbora u igri tada neka predefinisana- on- rail -skritovana- jednom- igras i zaboravish -boranija izgleda kao zatvor ili vojni rok.

Dakle, gameplay nivoi realisticnosti sa stalnim povecanjem broja pojednicnih fotorelisticnih detalja i velicine svetova su bez ogranicenja, jer je i broj mogucnosti dodavanja istih, velicina mape, broja likova koji se mogu renderovati realisticno - beskonacan.

Najbolji primer za to su i zahtevnost nekih strategija cim broj jedinica na ekranu pocne da raste. Tako da nema brige. Niko ne moze da napravi dovoljno jak hardver koliko moze da napravi zahtevan softver.

Poslednja ispravka: lijenština (25.1.2008 u 20:20) Razlog: bio sam konfuzan kao predizborni govor :)
lijenština je offline   Odgovor sa citatom ove poruke