Hoce udarice u plafon.... Isto kao sto je bilo dovoljno 640 kb rama.
Citao sam taj clanak jos cim je izasao... Pogresne pretpostavke.
Fotorealizam je moguc u video igrama, jer su teksture uglavnom fotografije, i u zavisnosti od broja poligona modela dobija se realisticniji i na kraju sasvim realan izgled. Ali hardverska zahtevnost nije samo renderovanje jednog modela vec stotine pa i hiljade njih. Zamislite neku istorijsku bitku sa 10000 npc-ova.... Ogromne gradove i svetove... I kada bude dostignuta realisticnost pojedinacnih modela hardverski zahtevi ce rasti jer ce rasti i mape- svetovi i broj detalja u njima. Nije isto kada graficka mora da renderuje 2-3 foto -realisticna lika u nekom linearnom - hodnik shuteru ili hiljade njih u nekoj neskriptovanoj borbi sa sve eksplozijama i particle efektima na mapi od 50-tak km2. A svako ce zeleti sto vece i zanimljive svetove i bitke- jer kad se jednom oseti sloboda izbora u igri tada neka predefinisana- on- rail -skritovana- jednom- igras i zaboravish -boranija izgleda kao zatvor ili vojni rok.
Dakle, gameplay nivoi realisticnosti sa stalnim povecanjem broja pojednicnih fotorelisticnih detalja i velicine svetova su bez ogranicenja, jer je i broj mogucnosti dodavanja istih, velicina mape, broja likova koji se mogu renderovati realisticno -
beskonacan.
Najbolji primer za to su i zahtevnost nekih strategija cim broj jedinica na ekranu pocne da raste. Tako da nema brige. Niko ne moze da napravi dovoljno jak hardver koliko moze da napravi zahtevan softver.