Citat:
donator99 kaže:
Mislim da tebi nije jasno koliko bi sve to kostalo.Evo da ti dam mali primer.Dakle, nadolazeci Metal Gear Solid 4 koji nema ni ogromne svetove, ni 10000 NPC-ova, kostao je oko $70,000,000.Dakle, sta mislis, koliko bi kostali svetovi sa par 10,000 likova, i da se sve to tako napravi(stotine kvadratnih kilometara prostora, uradjen voice acting za sve likove itd.)?
$500,000,000?Hmm, ne.Stvar je u tome sto od igara mora da se zaradi.A od igara ciji se budzet izrazava u brojevima sa 9 cifara tesko da ce biti ikakve zarade...
|
Znam i HL2 je kostao 40 miliona dolara.

Ali ta cena je posledica razvijanja igre na zapadu. Stalker je recimo kostao milion dolara za razvoj zbog mizerno placenih programera.
Ali u razvoju igara postoje precice- gameplay se manje vise stalno ponavlja, predmeti u igri se ponavljaju- (cuveni eksplozivni burici u pomenutom HL2 na primer) tako da troskovi pravljenja vecih mapa sporije rastu u odnosu na rast prostora mape. I developerima nije nikakav problem da multiplikuju 10 npc-ova beskonacan broj puta. Jednom kada se naprave odgovarajuci tool-ovi za razvoj i tehnologije i postupke sve brze ide. Naravno testiranje je teze i duze traje sto povecava troskove a u slucaju nelineranosti mogucnost pojave bagova raste.
Uglavnom svaki developer ce teziti da smanji troskove, zato i imamo gomilu nastavaka igara. Pocetno ulaganje se isplacuje kroz vise nastavaka gde se koristi mnogo koda iz predhodnih delova.
Na kraju ovo je teorijska mogucnost beskonacnosti razvoja zahtevnosti kroz gameplay sto ne znaci da je ona i uvek finansijski moguca.