Re: Killzone 2
Jbg, govorio sam napamet. Razlikuju se samo klokovi, kes, interna memorija, i to sto PS3 ima samo 7SPE umesto 8, i jedan je rezervisan za OS.
I to sto serveri imaju x^n tih PPE+8SPE komboa na jednoj ploci puta x kutija...
SPE su divni za stream procesing, i tako da je i moguca ta prica o renderingu za KZ2, i to ce na kraju dati PS3 vecu snagu od X360... ali realno, G200 mislim da ce ga brutalno gaziti kada obe dostignu svoje puno iskoriscenje.
A Cell je jako tesko pun iskoristiti. Maltene u labaratorijskim uslovima (tj. situacija koja nikada nikom ne treba :P) je IBM uspeo da nadje program koji iskoriscava jedan PPE 8SPE blok celih 98%. Sa malim i kratkim podatcima SPE predu, dok ih single i double precision vec guse do boga. I branch prediction im ne lezi. Tj. tokom vremena ce PPE i SPE preuzeti gro grafickog i render posla i to je jedini future proof koji PS3 ima. Zvuk fizika i sam game code morace da se velikom vecinom oslone na PPE.
Ali tih 256mb rambusa koliko god bili brzi ce *****ati Sony samo tako kako vreme ide.
|