tema: Killzone 2
Prikaz jedne poruke
Stara 8.5.2008, 21:37   #21
grdja
Član
 
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 452
Zahvalnice: 101
Zahvaljeno 26 puta na 20 poruka
Određen forumom Re: Killzone 2

Jbg, govorio sam napamet. Razlikuju se samo klokovi, kes, interna memorija, i to sto PS3 ima samo 7SPE umesto 8, i jedan je rezervisan za OS.

I to sto serveri imaju x^n tih PPE+8SPE komboa na jednoj ploci puta x kutija...


SPE su divni za stream procesing, i tako da je i moguca ta prica o renderingu za KZ2, i to ce na kraju dati PS3 vecu snagu od X360... ali realno, G200 mislim da ce ga brutalno gaziti kada obe dostignu svoje puno iskoriscenje.
A Cell je jako tesko pun iskoristiti. Maltene u labaratorijskim uslovima (tj. situacija koja nikada nikom ne treba :P) je IBM uspeo da nadje program koji iskoriscava jedan PPE 8SPE blok celih 98%. Sa malim i kratkim podatcima SPE predu, dok ih single i double precision vec guse do boga. I branch prediction im ne lezi. Tj. tokom vremena ce PPE i SPE preuzeti gro grafickog i render posla i to je jedini future proof koji PS3 ima. Zvuk fizika i sam game code morace da se velikom vecinom oslone na PPE.

Ali tih 256mb rambusa koliko god bili brzi ce *****ati Sony samo tako kako vreme ide.
grdja je offline   Odgovor sa citatom ove poruke