Prikaz jedne poruke
Stara 6.4.2006, 14:38   #43
Meho Krljic
Član
 
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 164
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 44 puta na 21 poruka
Određen forumom Re: 4/2006 „Disproporcija”

Hmda, ali ono sto ovde jeste problem je da se tehnoloski progres nazalost namece kao vredan sam za sebe. Nove igre imaju lepsu grafiku ali da li je lepsa grafika ono sto zelimo od novih igara, ili kvalitetan gameplay? S obzirom da hardverske firme guraju (da ne kazem diktiraju) razvoj PC igara, veliki broj igara je ocigledno razvijan tako da je ogroman deo vremena ulozen u grafiku a proporcionalno mnogo manji u ostatak sadrzaja. Zato sam Quake 4 pomenuo kao primer. Skoro cetiri godine developmenta za igru koja izgleda zaprepascujuce dobro ali ciji bi gameplay bio arhaican cak i u 2001. godini.. Mislim, Raven su napravili originalni Elite Force, Jedi Outcast i Jedi Academy, sve tri igre koje su naprednije, dublje i BOLJE od Quake 4. A onda su seli da prave igru koja ce demonstrirati da Doom 3 engine Johna Carmacka moze da izrenderuje i velike, osvetljene otvorene prostore na sta se otprilike svodi 'inovativnost' Quake 4. Mislim, nisam ja neprijatelj 'glupavog' old skool gameplaya ali Q4 je nezadovoljavajuca ponuda na svaki nacin...

A to je zato sto je u principu Q4 reklama za novi engine, nove pixel shader 2.0 kartice itd...

U poredjenju sa tim, igre poput Shadow of the Colossus, Resident Evil 4, God of War, DMC 3, MGS 3, Katamari Damacy, pravljene na pet godina starom hardveru Plejstejsna 2 su prava fontana svezine, originalnosti i inovativnosti.

Nije da PC nema dobre ili originalne igre u poslednje vreme (ekskluziva ili ne) ali nazalost, jasno je u kom se smeru krecu stvari...
Meho Krljic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke