Prikaz jedne poruke
Stara 9.9.2008, 22:53   #37
Asmodeus
Starosedelac
 
Član od: 30.5.2007.
Lokacija: Kuća Kafe
Poruke: 2.773
Zahvalnice: 3.539
Zahvaljeno 1.826 puta na 890 poruka
Određen forumom Re: Mala nedoumica u vezi tankih monitora

Ne mogu da verujem da neko u 2008. godini hoce da kupi 4:3 monitor.
Pa nase oci imaju aspekt gledanja 18:9 (2), tj ugao gledanja nam je 180 stepeni po horizontali i 90 po vertikali. Sad mi vi recite koji je aspekt slike priblizniji covekovom vidu?
16:10(1.6) ili 4:3 (1.333)?
Osim toga prednosti wide monitora su brojne, sto znaju oni koji su radili u bilo kom ozbiljnijem studijskom programu.

(za nerazumne):
Kome graficka nije dovoljna da igra nove igre u native rezoluciji, i bas neracionalno, iz tvrdoglavosti zeli da igra neku igru u 4:3 formatu ali u native rezoluciji moze da uradi sledece:
npr. 19" monitor ima native rez 1440x900 pixela u wide formatu.
Napravi custom rezoluciju od 1200x900 i imace native 4:3 rezoluciju bez skaliranja i gubljenja kvaliteta, i isti feeling kao da igra na obicnom monitoru od 19". nema skaliranja jer je broj pixela po vertikali ostao isti.
Asmodeus je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku Asmodeus na korisnoj poruci:
Partybreaker (9.9.2008), sasha vukelic (9.9.2008)