Ne mogu da verujem da neko u 2008. godini hoce da kupi 4:3 monitor.
Pa nase oci imaju aspekt gledanja 18:9 (2), tj ugao gledanja nam je 180 stepeni po horizontali i 90 po vertikali. Sad mi vi recite koji je aspekt slike priblizniji covekovom vidu?
16:10(1.6) ili 4:3 (1.333)?
Osim toga prednosti wide monitora su brojne, sto znaju oni koji su radili u bilo kom ozbiljnijem studijskom programu.
(za nerazumne

):
Kome graficka nije dovoljna da igra nove igre u native rezoluciji, i bas neracionalno, iz tvrdoglavosti zeli da igra neku igru u 4:3 formatu ali u native rezoluciji moze da uradi sledece:
npr. 19" monitor ima native rez 1440x900 pixela u wide formatu.
Napravi custom rezoluciju od 1200x900 i imace native 4:3 rezoluciju bez skaliranja i gubljenja kvaliteta, i isti feeling kao da igra na obicnom monitoru od 19". nema skaliranja jer je broj pixela po vertikali ostao isti.