Prikaz jedne poruke
Stara 8.5.2009, 10:27   #20
Strelok
Član
 
Član od: 15.10.2008.
Lokacija: Pripyat
Poruke: 293
Zahvalnice: 34
Zahvaljeno 73 puta na 41 poruka
Određen forumom Re: S.T.A.L.K.E.R. : Call of Pripyat

Uh malo smo odskocili od teme. Za raspravu oko modelovanja S.T.A.L.K.E.R.-a valjalo bi napraviti poseban topic. Call of Pripyat mi se vise cini kao veci addon nego zasebna igra. Izgleda da stvarno vise nemaju zelju da rade vec samo da sto pre zavrse i uzmu pare ( sto usled piraterije i nije nesto). Sto se tice vracanja pravog zanimanja Stalkera, kao vodica, nemam nista protiv ali S.T.A.L.K.E.R. je nesto sasvim drugo. Oni su agenti CC i ako ste pazljivo slusali onaj hologram u SoC njihov naziv je acronim i znaci : Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber, iliti sve so oni rade za CC kako bi ga zastitili od uticaja drugih. Vise bih voleo da vidim taj element price. Sto se licne price tice stvarno je bezveze sto je nema. Bilo bi lepo videti sta je Streloka nateralo da dodje u Man Made Hell ( iskljucujem potragu za bogatstvom jer bi bilo bezveze ). Sto se same teritorije tice mislim da bi trebali da udvostruce vec ukupnu teritoriju iz prethodne dve igre tako da i ako Cordon, Garbage..... postoje, postoje i druge teritorije kojima se mozemo kretati i tako izbeci de zha vu evekat. Faction war sam po sebi ne bi bio bezveze da nema respawna. Svaka frakcija bi trebala da ima fiksan broj ljudi u pocetku i da se kasnije eventualno osvajanjem odredjenih strateskih ciljeva ljudstvo poveca ( mislim na neko selo ili slicno ). Sto se opreme saboraca u frakciji tice, takodje je bezveze uradjeno. Mnogo bolje bi bilo da postoje tacno odredjene lokacije na kojima ce moci da se poboljsa naoruzanje, npr. vojni punkt, ostava ili cak neka fabrika naoruzanja ( 'fala bogu toga je bar bilo u sovjetsko vreme ). Artefakti su takodje traljavo odradjeni, ima ih previse. Posto je u pitanju sequel igre pa bi trebalo da ima stvarno malo artefakata i da budu dobro skriveni, neki dobar side quest ne bi bio na odmet. Trebalo bi ubaciti neku enigmu oko skupljanja artefakata a ne samo doci u radioaktivnu oblast, izvuci detektor i OPA evo ga artefakt. Iskreno, ja bih popravio ovo sa radiacijom, tako da bude realnije. Srazmerno primljenoj dozi tezina koju mozes nositi se smanjuje, nemogucnost da se dugo trci, spotano krvarenje, otpornost na udarce i pogotke se takodje smanjuje, ljudi koji su kudikamo zdraviji nece da pricaju s tobom ako imas nesto vecu dozu i na samom kraju smrt ako se ne izleci. So me dovodi do sledece stvari vezane za radiaciju. Inekcije i vodka su bezveze. Bolje bi bilo staviti na par mesta u igri neku navodno kliniku ili army outpost ili jos bolje scientist camp u kojima ce se za odredjenu svotu novca radiacija moci ukloniti. Tako da vise nece biti srljanja kroz radioaktivno polje sa nekom bednom jaknicom i posle samo drmnuti malo vodke i sve je uredu. Upgrade sistem bi trebalo da ima malo manje opcija i da bude vidljiv, npr kad stavis gasmasku na odelo da se HUD promeni i smanji ti oblast vidljivosti. Mogucnost da sa mrtvog stalkera mozes skinuti odelo ili naci artefakt je takodje dobra. Jos samo jedan mali detalj. Mislim da bi bilo dobro da ako uperis nisan kalasnjikova u neke likove na drugoj strani mape nisan ne pocrveni jer kako kog djavola mozes znati ko su oni. To bi povecalo upotrebu dvogleda i opreznost igraca. Za sada to je sve sto imam da iznesem ali budite uvereni bice toga jos. Jos jednom pozivam programere i modelare da se udruze i zajedno naprave neki vraski dobar mod koji ce od S.T.A.L.K.E.R. serijala napraviti ono sta je u pocetku i zamisljeno.
Strelok je offline   Odgovor sa citatom ove poruke