Postoji VELIKA razlika izmedju toga da li igra ima senke u manjoj rezoluciji (kao vecina multiplatformskih igara danas) i da li senke baguju prilikom renderovanja.
U prvom slucaju (kao na prilozenoj slici, 8800GT), senke izgledaju "stepenasto", jer su jelte, u manjoj rezoluciji, i kada padaju preko objekata sa vecim nivoom sitnih detalja (kao sto su lica) i pod ostrim uglom, onda izgledaju "ruzno"...tipican primer je Oblivion. I to nema veze sa grafickim karticama i njihovim drajverima, vec sa samom igrom, i optimizacijom.
U drugom slucaju (kao na one dve slike iz prvog posta) je ocigledno BAGOVANJE pri renderu. Taj problem je ILI DO DRAJVERA ili DIRECTX-a.
Senke u BF2 (1.41) izgledaju tako kako izgledaju, "stepenasto" jer su u manjoj rezoluciji, ali bez artefakata po ivicama.
Ista stvar (vezana za bagovanje pri renderovanju) vazi i za onaj screen iz MW2, koji je sav prekriven artefaktima (ne samo od senki, vec i od refleksija).
Dakle, drajveri ili directX.