Izgleda da sada onaj gornji video radi. Ali evo još par videa:
(onaj prvi, ponovo, za svaki slučaj)
http://www.youtube.com/watch?v=yJbR7...7E4D81&index=3
(drugi)
http://www.youtube.com/watch?v=z4Zd5...7E4D81&index=1
(treći)
http://www.youtube.com/watch?v=Jzyi4XF0jKk
Ovako Srpski objašnjeno, radi se o kombinaciji FPS/RTS (da, dobro ste pročitali) Praktično se radi o strategiji iz prvog lica (jako retko viđeno kao žanr u igricama)
Najveća mana igre jeste tematika - malo je... šljbdp, i to je verovatno ono što najviše odbija ljude od ove igre. Radi se o (nekim) marincima koji se rokaju sa (nekim) alienima po (nekakvim) svemirkim bazama. Atmosfera u igri je malo siva, ali to je jedina zamerka igri, osim što je malo komplexna pa početnicima treba malo više da se uhodaju.
Obe frakcije su potpuno različite jedna u odnosu na drugu i zadivljujuće balansirane. Čak se razlikuju više nego terani od zergova u SC.
Marinci su najlogičnija frakcija - ideš i pucaš. Međutim, jedan od marinaca treba uvek da glumi commandera. On uđe u comandnu konzolu (priđe zgradi i klikne "use" iliti "E") i onda on vidi celu mapu "odozgo" isto kao da igra RTS. Može da selektuje svoje marince i na desno dugme da im zadaje mesta na koje ovi treba da se kreću. E sad, pošto su marinci uvek živi ljudi, oni naravno ne moraju da slušaju komandera

Komander postavlja zgrade na određene lokacije na mapi (resurs toweri, abgrejdi za marinska oružja, grada za municiju, turreti...) i troši marinačke zajedničke resurse. Međutim, da bi se zgrada sagradila, njoj mora da priđe neki živ marinac, i na "E" drži dugme dok se zgrada ne sastavi.
Alieni pak su mnogo komplikovaniji i oni nemaju komandera, što znači da su na terenu uvek u prednosti u odnosu na +1 igrača (najbolje je kad se igra 5na5, a minimum je 4na4, sve ispod toga je neigrivo -
eto, možda još jedna mana igri) Alieni se ponašaju svaki za sebe, i treba da se raštrkaju po mapi što više. Po defoltu, alieni treba da "drže" 70% mape a marinci ostatak da bi bilo izbalansirana borba.
Svaki alien ima svoje resurse za sebe (za razliku od marinaca), i svaki može da mutira u 5 oblika (u zagradi pored imena su cene za mutiranje):
- skulk(2) - default life form, ide brzo, penje se po zidovima, grize
- gorge(10) - alienska radilica, može da postavlja alienske zgrade
- lerk(30) - reptil, može da leti i da puca na daljinu
- Fade(50) - visok 2 metra, 250 helta, brzo kretanje, udara jako
- Onos(75) - slončina od 500 helta, može da stanuje marince, mlati ko l00dak
Glavna fora na svakoj mapi su hive-ovi. Na svakoj mapi postoji jedan marinački spawn point (koji je uvek na istom mestu) i 3 hajva. Alieni uvek počinju ispod jednog (random) od 3 hajva na mapi, i što više hajvova zauzmu, svi alieni na mapi mogu više "oružja" da koriste. Svaki alienski lifeform im 4 napada(oružja) i mogu da koriste prva 2 ako imaju jedan hiv, prva 3 sa dva hiva i sva 4 ako zauzmu sva 3 hiva. Marinci bi trebalo sa turetima da uštekaju makar jedan hiv, da se alieni ne bi proširili, inače su prsli.
Resursi se dobijaju preko resource nodovakoji su raštrkani po mapama i oni su glavna fora u igri. Iznad noda treba staviti svoj resource tower da bi se taj nod harvestovao. Tako da štekanje u bazi ne pomaže ni najmanje.
Ostatak je šibanje i jurnjava po mapi.

Ima sad tu još dosta detalja, recimo lepota je videti marince kada dođu do heavy armoura i heavy mashine gun-ova i kada počnu da napreduju

A marinci obično izgube partiju kada im 2-3 onosa ulete u glavnu bazu, razbiju teleport, i sva pešadija ostane negde na drugom delu mape
Ako nekoga zanima da igra sa nama, evo mi primamo i nove igrače, i sakupljamo se sada u sredu u igraonici ATG-arena kod Wuka. Već nam dolazi par novih igrača, tako da nećete biti jedini, i imaćemo strpljenja