Citat:
Wizard kaže:
Nema to veze. Na starim centralama ("klepetušama") isključivanje telefona zbog neplaćanja povlačilo je (a tako je i danas kod onih koji su na takvim centralama) prestanak rada svih servisa jer se parica faktički otkačivala fizički u centrali. Na digitalnim centralama se isključivanje obavlja softverski, pa tako imate i ograničen servis (možete da primate pozive ali ne i da zovete, imate glasovno obaveštenje o razlogu isključenja...), uključujući ADSL koji nastavlja da radi kao i obično. Razume se, ovo važi ako koristite usluge drugog provajdera. Ako plaćate ADSL Telekomu onda čim niste platili telefonski račun to, sva je prilika, znači da niste platili ni ADSL.
|
Hvala na informacijama, ali još jednom ponavljam da je kod nas kvar nastao navodno zbog vode koja je poplavila šahtu sa telekomovom opremom. Ceo komšiluk nema telefonske linije već 3 dana.
Dakle, nisu nam telefoni isključeni zbog neplaćanja, već se desio fizički kvar. Linije su sasvim mrtve, nema signala, niko ne može da nas pozove itd. A za sve to vreme ADSL radi! Kao što rekoh, ne žalim se zbog ovog, već se samo pitam kako je moguće, iz čiste radoznalosti.
EDIT: Naravno da ne radi kao u normalnim okolnostima, sporiji je, veza vrlo često puca - ali ipak nekako radi

Za razliku od telefona