Evo ja sam odigrao 12 komada u 2012 pa cu da sklepam sopstvenu top listu
12.
Sniper Elite V2 - Ovo mi se nije nimalo svidelo, neznam ni zasto sam je zavrsio. Nekako...suplja igra.
11.
The Darkness 2 - Dobra prica, ali me nevidjeno iznervirao field of view od svih tih silnih pusaka i pipaka. Takodje, jako lepa cell-shaded grafika.
10.
Alan Wake's American Nightmare - Mnogo losije od originala, sa trostrukim ponavljanjem lokacija ukrug, da bi igra sto duze trajala. Ali mi se i dalje vise dopala od prethodne dve igre, zbog neverovatno zabavnog napucavanja.
9.
Spec Ops: The Line -Dragomixova Biblija prosvetljenja
Mnogo dobra pricica i setting, ali nekako (valjda samo meni) mlako napucavanje. Daleko bolje od Binary Domain-a koga nisam ni uspeo da zavrsim zbog ocajnih kontrola.
8.
Max Payne 3 - Kec ostaje najbolji
Igra s neverovatno kul scenama, ko' iz holivudskih filmova, uz fantastican Maxov glas u cutscenama koje su predobro odradjene. Najbolji deo su flashbackovi iz NY.
7.
Hitman: Absolution - Ovo je cisto subjektivno jer nisam igrao prethodne delove, nikad me nije nesto posebno interesovao Hitman serijal. Kvallitetno razradjene lokacije i vrlo zanimljiva prica za pratiti, + stealth koji se ne vidja vise tako cesto u igrama.
6.
CoD Black Ops 2 - Kroz CoD se proleti ko' kroz neki holivudski film pa ostade dobar utisak, pogotovo ovaj deo s mLogo dobrom kampanjom, sto puta boljom od one iz MW3...
5.
Dishonored - Dunwall! Trilion opcija za prelazenje misija i ogroman replay value, ali prica je (bar za mene) tu totalno zakazala.
4.
Mass Effect 3 - Fantasticno dobro razradjen osecaj da ste zurbi za spas univerzuma, s boljom borbom od prethodnih delova, ali zato opcije u dijalozima, pojedine scene i narocito katastrofalan kraj ga vuku na dno, ali eto ga na 4-tom mestu kod mene jer imam soft spot za ME serijal
3.
Sleeping Dogs - mozda sam lud, ali meni je ovo bolje od GTA IV (ne i od prethodnika). Neverovatno dobro dizajniran grad s bataljonom sporednih zaj***ncija, odlicnom borbom i zanimljivom pricom, ali iznad svega cut-scene koje su pravo uzivanje za gledati. Uostalom ovo je valjda jedina igra koju sam odigrao a da se desava na Dalekom Istoku.
2.
Alan Wake - Mracne cetinarske sume, magla, vise nego odlicno napucavanje i mindf**k u Alanovoj vugla - srebrna medalja! Jedina ovogodisnja igra koju sam odigrao dvaput.
1.
FAR CRY 3 -
Sve!
Zao mi je sto nisam odigrao Risen 2 (zbog graficke) i Assassin's Creed 3 (zbog neoptimizovanosti), oni bi se tu sigurno visoko kotirali, a ostale ovogodisnje igre koje nisam naveo me ni ne zanimaju (npr. Darksiders II).
Sto se tice 2013 - GTA V ce verovatno da razbije svu konkurenciju, ali mene licno najvise zanima Dragon Age III, bas da vidimo jel' su se opametili u Bioware-u