dodgeme
Starosedelac

Član od: 3.5.2006.
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 194 puta na 64 poruka
Određen forumom Re: S.T.A.L.K.E.R.

Citat:
SK kaže:
Odgovor na pitanje šta bi se desilo kada bi neko ukrstio GTA, Resident Evil i „Dawn of the Dead” (prvi deo Romerove filmske zombi trilogije) jeste prilično jednostavan: Dead Rising. Jedinstvena i originalna mešavina survival horrora, akcije i naracije urađena od Capcoma ekskluzivno za Xbox 360 naprosto pleni specifičnim gameplay stilom koji naprosto nema parnjaka ni na jednoj platformi.
Dawn of the Dead je drugi deo sage (koja se sastoji od 4 filma, i jedan je u produkciji) of the Dead. Prvi deo je oreginalni Night of the living Dead, kako mozete da lupate takve gluposti tsk tsk tsk, kad bi vas vido Romero srcka bi ga strefila.

Citat:
Wikipedia kaže:
Night of the Living Dead(1) constitutes the first of five Living Dead films directed by George Romero. Following the 1968 film, Romero released Dawn of the Dead (1978)(2), Day of the Dead(3) (1985) and Land of the Dead (2005)(4). Diary of the Dead(5) is expected to be released in 2007. Each film traces the evolution of the zombie epidemic in the United States and humanity's desperate attempts to cope with it. As in Night of the Living Dead, Romero peppered the other films in the series with critiques specific to the periods in which they were released.
dodgeme je offline   Odgovor sa citatom ove poruke