Prikaz jedne poruke
Stara 14.8.2006, 22:54   #5
V-fanatic
Novi član

Član od: 12.8.2006.
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
Arrow Re: WOW kutak

svako ,ali bas svako pitanje moze te mi postaviti u vezi WoW-a.nema toga sta nisam prosao.bio sam gm i guild vodja.znam svaki deo wow napamet.igrao sam na outland(holandski server.mrzim one holandjne-zato sam prekinou i poceo da pravim domaci wow server) sa likom human warrior lvl 70 i night elf priest lvl 70.sve sto vas zanima ili muci mozete me pitati
hteo bih da znam kada ste ubili prvi put boss-a ili koliko vam je trebalo da dostgnute lvl na kom ste)
ako niste znali popularna recica LOL znaci Loud of Leafing(zvuk smejanja u prevodu)
ako znate neke komande koji drugi neznaju objavite ih ovde.
koje vam je omiljeno mesto gde volite da provodite vreme>Meni je Lakeshire.stalno sedim i divim se zalasku sunca.koje modove koristite?

lista osnovnih komandi :

You can type "/a" <started by hitting the tab button> and it will scroll through all the "a" commands.

/tell <player> <message> (alias '/t') - Send a player a private message. You can scroll through all the people that whispered you recently by typing on the tab key.
/w <player> <message> - Send a player a private message. You can scroll through all the people that whispered you recently by typing on the tab key.
/chathelp (alias '/chat') - List of chat commands.
/em <message> (alias '/me') - Creates an emote.
/exit - Quit the game.
/follow (alias '/f') - Target a player and type this. You will follow that player.
/ghelp - For a list of guild commands.
/ignore <player> - Ignore player. The Ignore command will also ignore emotes.
/unignore <player> - Turn off ignore player.
/invite <player> (alias '/inv') - Invite a player to your party.
/logout - Log out of the game.
/party <message> (alias '/p') - Sends a message to party chat.
/played - Reports the amount of time you've played the game with that character.
/pvp - Enable your character to be attacked by other players in Player vs. Player combat.
/random <X> [Y]: Generates a random number between X and Y, if Y isn't specified, then it will generate a number between 1 and X. This is very useful to determine who's going to have the right to loot a chest or harvest a resource. Using /random will send the text to your party or raid wherever they are instead of the local area around the player that used /random.
/r - Reply to the last tell/private message. You can scroll through all the people that whispered you recently by typing on the tab key.
/say <message> (alias '/s') - Send a message to people near you.
/sit - When standing, your character will sit. Your character regains health more quickly when sitting.
/stand - When sitting, your character will stand.
/who - Lists the players online.
/yell <message> (alias '/y') - Yells a message to the area around. Many players consider this to be "spam" so use it sparingly.

Poslednja ispravka: V-fanatic (14.8.2006 u 23:06)
V-fanatic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke