Prikaz jedne poruke
Stara 29.12.2008, 17:06   #108
cabula1978
Novi član

Član od: 29.12.2008.
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Angry pomoc Penumbra Black Plague

Zaglavkjen sam u masinskoj sobi vec duze vremena i svojski se trudim da razvalim ona glupa vrata sa jos glupljim biometrijskim skenerom koji je bw u kvaru. Na netu sam nasao hintse za igru ali slaba valjda od njih.Eve ga kako glase:

Spoiler za masinsku sobu:
Machine Room:
Put on the gas mask, follow the corridor, grab the metal bar from behind the barrels, break open the metal door using the bar, keep following the corridor, go in room and use the computer, run the valve control app to set one of the valves to manual control and disable it. Go back and shut off the valve, you can remove the mask now. Go back further into the machine room and open the shut door with the biometric scanner, a worm will start breaking holes in the wall, avoid it by hiding around the power transformer wait for the right moment as the worm chews through the holes, hit the switch, it will get electrocuted and spit out a hand: Grab it and leg it to the Infirmary!

Moje muke nastaju tamo kada treba da otvorim vrata, jer je skener ne ispravan, i tu nastaju moji problemi.
Pomazite ako boga znate, jer su mi zivci pri kraju a to pocinje da smeta i mome kompu tj. njegovoj plastici
Unapred hvala,

Poslednja ispravka: Shlaymara (29.12.2008 u 17:17) Razlog: Spoiler tag
cabula1978 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke