Igrao sam i sve ali ih nisam sve i zavrsio. Neke zato sto su me smorile a neke sto nisam imao vremena
. Sad kad znam kakve su, igrao bi ih ovim redom (ovo je cisto subjektivno misljenje):
1. The Lost Crown A Ghost-Hunting Adventure - fantasticna igra iako ima dosta mana. Po meni definitivno avantura godine
2. Dracula 3 Path Of The Dragon - Kheops, jbga
3. Perry Rhodan - odlicna SF avantura, nesto cega nije bilo godinama.
4. The Experiment - orginalnost na svakom koraku. Ono sta moze da te odbije od igranja je neverovatna sporoca i ludacka neoptimizovanost pa se moze desiti da imas jendociferan broj frejmova
5. Dracula Origin - cist prosek, nit smrdi nit mirise.
6. OutCry - deluje mi kao zanimljiva igra ali nisam daleko odmakao posto mi je specifican kvazi 3d ili sta je vec izazivao vrtoglavicu
7. Agon Lost Sword Of Toledo - ako si igrao prethodne chaptere i svidelo ti se, ovo mozes da stavis i na prvo mesto.
8. Belief And Betrayal - jedina igra na koju si bacio pare ili bandwidth aka smece
.
Uglavnom, sve igre na mestima 2-7 mozes da igras bilo kojim redom tj uzmes ono sta ti vise lezi.