Prikaz jedne poruke
Stara 16.12.2020, 23:01   #2770
Koreli A.
Veteran

Član od: 1.9.2019.
Zahvalnice: 521
Zahvaljeno 164 puta na 110 poruka
Određen forumom Re: Cyberpunk 2077

Koliko je po internetu emocija , besa , GLUPOSTI to je nevorovatno. Uvek kad je popularna frka ovo se desava i masa bude bezbedno mesto da se frljne neki kamencic i vikne nesto sa punom zestinom emocija . Govori se iz potrebe da se cuje a ne da se kaze .
Tako citam malo recenzije na Steam jer ipak racunam to PC i ljudi su igrali igru vidi se i koliko sati , ali ne . Negativna misljenja su ugalvnom bacanje igracke o pod .
Suprotno se desilo sa Outher Worlds gde prve dve nedelje po izlasku igre sve sem hvalospeva i eto fanovi vredjaju , besne ...Danas je percepcija o toj igri izmenjenja .
Raduje me da ipak 70% ljudi jako vole igru jer zalosno je omalozavati nesto sto vredi ...pogotovo ako ja to volim

U spolerima sa Steam-a . Modus operandi diskursa ( ne ovde naravno). Krivo mi jer mislim da se nepravedno sudi samoj igri
Spoiler za zanimljiv primer:
t's a 'great' RPG? GREAT? Fucking laughable I stopped reading there. Explain to me how you can play whatever role you want in this game, how you can be a hero, or a villain, or a nobody. Please tell me what amazing RPG elements it has, like your stats having effects on conversations, opening new possibilities for you other players wouldn't have because of their differing builds. Or tell me how your perks have an effect on how you complete various missions or completely change dialogue. Oh you can't tell me any of those things? I guess you're review is just full of it then isn't it?

Spoiler za odgovor:
Tekkarath Usually I don't reply to your kind of comments (since you apparently popped a blood vessel while reading the beginning)
But... maybe you should've continued reading? I just call it a good RPG, not a 'great' one. Also... many of those things you say Cyberpunk doesn't have, are actually part of the game. Your stats (Reflex, Cool ect) can actually effect what you can say in conversations, allowing V to either say some bonus stuff or to disarm a situation.
Did you actually play the game far enough to see one of those things, or did you just assume they weren't there?
And yeah, each player is going to fit into the archetype of 'gun-guy' 'brawler' 'melee fighter' 'sneaker' or something along those lines, but getting that upset at something like that? Most RPGs do that already

And yes you don't have complete roleplaying control over V. I wrote that in my review. Again... maybe you should've taken the five minutes necessary to read it before verbally assaulting me?

Poslednja ispravka: Koreli A. (16.12.2020 u 23:13)
Koreli A. je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Koreli A. na korisnoj poruci:
player1 (17.12.2020)