draske73
Starosedelac

Član od: 12.4.2006.
Zahvalnice: 243
Zahvaljeno 482 puta na 244 poruka
Određen forumom Re: I Have No Mouth And I Must Scream

Citat:
Shlaymara kaže: Pregled poruke
Sto se tice pokretanja igra preko scummVM-a. Igru ne treba instalirati i ne trebaju svi fajlovi. Ako scummVM radi na nekom OS-u, onda ce raditi i igra.
Pa i nije baš tako.
Iako mi se pokrene ScummVM bez problema i zadam mu putanju na hdd gde je igra,on je jednostavno ne vidi.
I nije to problem samo meni,vidim i na stranim forumima da pojedini imaju isti problem.
I dalje mislim da je do verzije igre koju imam tj da joj fale fajlovi ili šta već.
Nabaviću i drugu verziju igre pa ću videti.

I to sam našao na netu da nisu potrebni svi fajlovi za pokretanje igre već određeni.

Mada ima i ovo:
3.1. How do I install games to run in ScummVM?
For most games you do not need to run the installer. Simply copy the files listed here from your floppy or CD to your hard drive, then start ScummVM. Click on 'Add Game' and select the directory to which you copied the game files.
For some games the files are packed and not directly accessible on the floppy or CD. In such a case you will need to run the original game installer and then copy the files from where they have been installed to the directory in which you want to install the game to play with ScummVM.

Poslednja ispravka: draske73 (24.8.2009 u 1:18) Razlog: dopuna
draske73 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke