U suštini, samo prve 3 igre su me zaista oduševile i ne znam kojim redosledom bih ih poređao. Sve ostalo sa liste je ono što mi se svidelo, ali su u suštini to "samo" dobre igre, a većina njih zapravo nasatavci prethodnika od <2010 koji su podjednako dobri
1. Deus Ex : Human Revolution
2. Shadow tactics
3. Deus Ex : Mankind Diveded
==============================
4. Dishonored
5. Bioshock Infinite
6. Hitman
7. Sniper Elite 3
8. Alekhine's gun
9. Satellite reign
10. Aragami