Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Drive > Grafika
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Grafika Video karte i monitori

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 12.12.2006, 8:47   #1
Rinswind
Novi član
 
Član od: 10.11.2006.
Poruke: 22
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Ovo je vec treca tema koju postavljam zbog kupovine graficke! Izvinjavam se unapred sto smaram , ali sta ja mogu kad nema NIGDE da se kupi ni 7300 GT ni 7600 GT (kad kazem nigde mislim na mesta gde postoji prodavnica gde mugu da vrstim robu a ne na neke sumnjive onlain shopove) pa sam tako morao da prosirim potragu na X1300XT i X1650pro kojih takodje nema(1650pro je 150 e sto je skoro cena 7600GT ali ne i kvalitet citaj: brzina istog)! Finally u prodavnici gde sam kopio komp sam nasao X800XT za koji znam da je bolji od 6800 i da je "this time last year" kostao neverovatnih 500e a sad 120e. No kao i uvek postoji problem, naime u odnosu na 7xxx(koja ima neke 3.0) seriju ova graf. ima shadere 2.0 a ja sam negde procitao da vec postoje igre koje zahtevaju te 3.0 shadere.
Koliko cu dugo moci da se igram(FRP, RTS, TW), ida li je to bitno(shader version) !
Rinswind je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 9:38   #2
Dusan Despotovic
Starosedelac
 
Član od: 20.12.2005.
Poruke: 1.965
Zahvalnice: 14
Zahvaljeno 364 puta na 273 poruka
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Postoje igrice sa SM 3.0 koliko bese ......jedna ,mozda dve ne triii.Cool of Juarez je igrica koja ima podrsku SM 3.0.Po mom misljenju sa tom karticom ima da se igras ti ojhaaa..Jeste da igrice za nijansu bolje izgledaju sa SM 3.0 modu,ali nisu jos zastupljene toliko.Teraj ti to nece nista da ti falii.Pozdrav!!
Dusan Despotovic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 10:38   #3
Mario Pavićević
Deo inventara foruma
 
Avatar korisnika Mario Pavićević
 
Član od: 4.3.2006.
Lokacija: Izmedju korica
Poruke: 4.645
Zahvalnice: 509
Zahvaljeno 1.137 puta na 821 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Mario Pavićević
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Pa recimo novi Splinter Cell ne radi ukoliko kartica ne podrzava SM 3.0
Mario Pavićević je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 11:08   #4
Beagle
Drug Član
 
Avatar korisnika Beagle
 
Član od: 12.7.2006.
Lokacija: SSH - Selendra Supreme HQ
Poruke: 7.147
Zahvalnice: 772
Zahvaljeno 2.267 puta na 1.686 poruka
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Ako izuzmemo splinter cell, ta kartica ce da ti pruzi sate i sate zadovoljstva.
Beagle je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 11:42   #5
voodoo_
V.I.P. GNU/Linux
 
Avatar korisnika voodoo_
 
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.273
Zahvalnice: 2.181
Zahvaljeno 5.003 puta na 2.916 poruka
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Splinter Cell ionako neće lepo da radi ni na 8800 kartama tako da nemoj da biraš karticu zbog jedne igre. X800XT je super rešenje, od HDR-a (što je jedina konkretna stvar koju shader model 3 donosi) nema vajde.
voodoo_ je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 14:06   #6
Propeler
Član
 
Član od: 25.12.2005.
Lokacija: Negde u Vojvodini...
Poruke: 294
Zahvalnice: 13
Zahvaljeno 12 puta na 7 poruka
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Citat:
Mario Pavicevic kaže:
Pa recimo novi Splinter Cell ne radi ukoliko kartica ne podrzava SM 3.0
Rainbow six je druga shader 3.0 only i u buduce ce ih biti josh tako da ja mislim da x800, u bilo kojoj varijanti, ne vredi uzimati sada jer njeno je vreme proshlo.
Propeler je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 15:42   #7
voodoo_
V.I.P. GNU/Linux
 
Avatar korisnika voodoo_
 
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.273
Zahvalnice: 2.181
Zahvaljeno 5.003 puta na 2.916 poruka
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

U budućnosti će biti samo DirectX 10 igara, tako da ako tako gledaš, za*ebaćeš i ako kupiš sm2 ili sm3 kartu.
voodoo_ je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.12.2006, 15:48   #8
Mario Pavićević
Deo inventara foruma
 
Avatar korisnika Mario Pavićević
 
Član od: 4.3.2006.
Lokacija: Izmedju korica
Poruke: 4.645
Zahvalnice: 509
Zahvaljeno 1.137 puta na 821 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Mario Pavićević
Određen forumom Re: Shader version 2.0 vs 3.0 i buducnost

Znaci odmah kupuj 8800 i bices miran Salu na stranu ali ta Ati-jeva karta je odlican izbor.Imas vec raspravu o tome ovde:
http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?t=9879
Mario Pavićević je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi


Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno


Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Šta je šta (shader, pipeline, vertex jedinica, tekstura...)? bojongo Grafika 106 19.4.2014 14:47
Budućnost SK-a pod znakom pitanja ili nije? Nicolas O SK-u uopšte 4 4.11.2006 17:10
Buducnost programera svlada Programiranje 10 15.8.2006 1:26
Buducnost s754 ixnay Osnovne komponente 40 3.2.2006 0:25
Posaljite sebi e-mail u buducnost! vladale Zanimljive Web lokacije 2 28.12.2005 20:18


Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 21:18.


Powered by vBulletin® verzija 3.8.7
Copyright ©2000–2025, vBulletin Solutions, Inc.
Hosted by Beograd.com