![]() |
![]() |
|
Programiranje Programski jezici, tehnike, alatke... |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Koristim Macromedia flash pro. 8... Pravim igricu u njemu, i sve mogu da uradim, ali da napravim da nesto sto taknem ode u item slot ne mogu... (na primjer, kao, sakupljash prstenove i oni treba da ode u item slot)...
Sve fino uradim, dam instance name slotovima "itemslot1", "itemslot2" i tako dalje. (Podrazumjeva se da je sve prebaceno u movie clip). Ovaj action script prekopiram u 1. frejm: currentslotnum = 1;stop ();function addToslot (item) { if (!item.found) { item._x = eval("itemSlot"+currentslotnum)._x; item._y = eval("itemSlot"+currentslotnum)._y; item.found = true; currentslotnum++; }} a ovaj na predmet koji treba da ode u itemslot: onClipEvent (enterFrame) { if (_root.character.hitTest(this)) { _root.addToslot(this); }} I posle toga nema funkcije, nista se ne mijenja, predmeti ne odlaze u itemslotove kako bi to trebalo da bude... Da li neko zna kako ovo da ispravim? Poslednja ispravka: VojaM (12.12.2007 u 20:50) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Član
Član od: 14.7.2006.
Poruke: 84
Zahvalnice: 90
Zahvaljeno 17 puta na 15 poruka
|
![]()
Nisam odavno radio u ActionScript-u, ali da pokušam da pomognem.
Mislim da ti nikada nije ispunjen uslov za !item.found==true. Pretpostavljam da treba dodati nešto ovako: onClipEvent (enterFrame) { if (_root.character.hitTest(this)) { found=true; _root.addToslot(this); }} Ili možda treba staviti found=false da bi se izvršila funkcija, jer nisam siguran kakav je ceo kod. Možda nisam uspeo da ukapiram šta tačno želiš da postigneš, ali se nadam da sam barem malo pomogao. Poslednja ispravka: vladimir.s (13.12.2007 u 17:25) Razlog: Previd... |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku vladimir.s na korisnoj poruci: | ||
:MrGrEEn: (13.12.2007) |
![]() |
#3 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Vlado hvala na pomoci, ali juce sam nekako uspio da to savladam...
Imam josh jedno pitanje kako da napravim zavrsetak nivoa... na primer kad skupim sve kuglice(ostvarim cilj nivoa) da mi se automatski prebaci na drugi nivo??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Član
Član od: 14.7.2006.
Poruke: 84
Zahvalnice: 90
Zahvaljeno 17 puta na 15 poruka
|
![]()
Postavi proveru zadatog uslova za broj kuglica
Kod:
onClipEvent (enterFrame) { if (brojkuglica==zadato) {gotoAndStop("nivo2");}} ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
information junkie
|
![]()
Jeste li vi nekad čuli za taster Enter? Ponekad služi da kod bude pregledniji...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Nisam bas razumio... gde da napravim uopste drugi nivo... ptvi sam zavrsio(ispalo je sjajno) samo mi treba kako dalje:???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
information junkie
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Da ali kako da to povezem u cjelinu. Na primer skupim sve kruzice, i onda se sam prebaci na sledeci nivo... Nije mi jasno?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Evo i prvog screenshota:
http://imageupload.com/out.php/i53902_untitled.JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
information junkie
|
![]() Citat:
I kakva ti je bre ovo igra?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Highlander na korisnoj poruci: | ||
:MrGrEEn: (17.12.2007) |
![]() |
#11 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Ne mogu da svatim...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Član
Član od: 14.7.2006.
Poruke: 84
Zahvalnice: 90
Zahvaljeno 17 puta na 15 poruka
|
![]()
Ako si ceo nivo odradio u jednom frejmu, onda sledeći nivo stavi u naredni frejm i naredbom gotoAndPlay(2) pošalji igrača na sledeći nivo.
I da, kakva ti je ovo igra? Ajde malo lepše odradi ove objekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
Kako ce on znati kada da predje na drugi nivo??? ako napishem gotoandplay kada ce moj player preci na drugi level... To treba na napravim... E da i gde da stavim to gotoandplay???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Član
Član od: 14.7.2006.
Poruke: 84
Zahvalnice: 90
Zahvaljeno 17 puta na 15 poruka
|
![]()
Uh, ajmo ponovo. Ceo prvi nivo si odradio u prvom frejmu, pa pretpostavljam da ćeš drugi nivo da odradiš u drugom frejmu. Verovatno si definisao u root-u neku promenljivu koja će biti brojač kuglica (ili šta god da skupljaš) i od koje će zavisiti da li je igrač prešao nivo. Ja ću ovu promenljivu nazvati brojKuglica. Napravi novi Clip i stavi u njega šta god hoćeš, možeš i da nacrtaš samo pravougaonik. Pomeri ovaj clip tako da ne bude vidljiv na sceni. Pretpostavimo da je za prelazak prvog nivoa potrebno sakupiti 10 kuglica. U prvom frejmu clipa koji si napravio dodaj kod:
Kod:
onClipEvent (enterFrame) { if (_root.brojKuglica==10) { _root.gotoAndPlay(2); } } |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku vladimir.s na korisnoj poruci: | ||
:MrGrEEn: (17.12.2007) |
![]() |
#15 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
E u tome je problem ne znam kako da napravim to shto ti predpostavljash da je brojach kuglica...
Treba da skupim 4 kuglice, chiji je instance name: item1, item2, item3, item 4. da bi preshao level... A jel taj kod treba da napishem u actions tog kvadrata kojeg nacrtam ili u frejumu gde je on nacrtan. Ako ga napishem u frejmu, to ce biti taj prvi frejm, gdje mi je napravljen prvi level... Jel tako:??? hvala shto se trudish da mi pomognesh... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Član
Član od: 14.7.2006.
Poruke: 84
Zahvalnice: 90
Zahvaljeno 17 puta na 15 poruka
|
![]()
Brojač kuglica je najobičnija promenljiva. U prvom frejmu glavnog filma (root-u)jednostavno definiši promenljivu kao:
brojKuglica=0; Svaki put kada igrač pokupi kuglicu ovu promenljivu povećaj za 1. U funkciju za popunjavanje slotova dodaj: _root.brojKuglica++; Kod koji sam ti poslao u prethodnoj poruci treba da postaviš u prvi frejm klipa koji sadrži pravougaonik, samo što umesto _root.brojKuglica==10, treba da staviš _root.brojKuglica==4. Nadam se da je sada jasno. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
nesvatam al nema veze... znash li mozda neki tutorial za to?(ja nisam mogao nac) stvarno ne mogu da svetim...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
information junkie
|
![]()
Kako si ti uopšte napravio igru, a nije ti jasno nešto poput definisanja promeljive? Prekopirao neki tut?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
information junkie
|
![]()
Probaj sa
Kod:
if (currentslotnum == 4) { _root.gotoAndPlay(2); } |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Član
Član od: 27.8.2007.
Poruke: 48
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]()
ne moze taj ne radi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Modemske greške (error kodovi) | Kaiser Soze | Kvarovi | 27 | 16.10.2009 3:49 |
Winamp i error dll??? | Marko Jovanovic | Audio softver | 8 | 22.9.2007 19:23 |
Error Safe > ne isprobavati! | Srki | Tekstovi u SK | 14 | 13.8.2007 0:31 |
[PHP] Redirect script | EEEE | Serverske aplikacije i baze podataka | 3 | 23.7.2007 2:12 |
Problem sa mirrorima | Vuckovic Veljko | Slobodni softver | 9 | 24.2.2007 16:14 |