![]() |
![]() |
![]() |
#1441 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
Ono sto ne mogu da kazem a na sta se ljudi vise zale cak i od ove promene zanra je uzasan port sa konzola za pc i da ne moze da se igra bez kontrolera + da nema normalan fps ni na jakim masinama.Tu ce Vulee da nam posvedoci kako stvari stoje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Hah, ne mogu reći da sam optimističan po tom pitanju. Veće su šanse da ću živeti kod ortaka sa modernom mašinom par dana dok ne pređem, kad konačno nabavim igru that is (otkad sam postao student, budžet za orginale je maltene ispario
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
![]() Evo ti informacije iz prve ruke (ne sa nekog tamo streama). Mašina stara skoro pet godina: Intel i5 750 (prva generacija), GTX 570 Twin Frozr III, 8GB RAM-a. Igra na mešavini high/medium podešavanja bez problema izvlači 60FPS u sred borbe (gornji levi ugao na slikama). I to je još sa uključenim vsync-om. Isključen je samo AA jer muti sliku pa mi smeta. ![]() ![]() Tako da... Mani da izigravaš lokalnu Frau Cvečkenmajerku i radi nešto pametnije ![]() |
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Neutrino na korisnoj poruci: | ||
Leonida (23.11.2014) |
![]() |
#1444 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]()
Takoe ljudi sa 980 ili 970 gtx izmisljaju da nappakoste, dusmani.
![]() evo malo iste DAO borbe za promenu ![]() https://www.youtube.com/watch?v=BRmC3qi00dw |
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |||||
Veteran
Član od: 20.2.2012.
Poruke: 638
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 109 puta na 85 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Poslednja ispravka: warlock_sm (23.11.2014 u 23:01) |
|||||
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku warlock_sm na korisnoj poruci: | ||
Marko (26.11.2014) |
![]() |
#1446 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]() ![]() ^^Vise medium nego high, ali grafika je najmanji upit uopste. @Vulee evo brzinski, - Nema healera u igri, nema healing magija. Igra ima totalno drugi koncept gde imas 8 potiona za health koje ukupno deli ceo party. Isti se obnavljaju posetom checkpointa ili odmorom na istima. (samim time celokupan sistem herbalizma i healing spelova je iskljucen a gameplay izguran u drugi pravac jer cesto nestaje potiona, health se ne obnavlja pa se vracas nazad na checkpointe) - Naravno, kad se vratis i krenes ponovo u istom pravcu, neprijatelji se respawnuju a takodje i collectabiles (nekoliko vrsta bilja od kojih na klik pravis druge vrste potiona, kao i neke rude koje se tako random uz ivice kamenja nalaze) posto se toga dosta trosi, 20% igre se provodi u saginjanju po biljke i rude... - Igrace je nemoguce desnim klikom usmeriti na teren, tako da kad skupljaju stvari koje su gore pomenute nego moras doci tik uz njih i kliknuti desni taster. Ponekad kad si metar od istog, nece da ga pokupi i onda pokusas prici jos tih 30cm a tvoj char moze samo da trci (bez gamepada), pa pretrci ili padne niz merdevine ako si hteo sici na njih. - Nema dodavanja atributa pri levelovanju. Otvaras samo skill tree koji onda prema zamisli developera dodaje atribute. - Pauziranje i taktiziranje nema nikakvog smisla, (zbog uzasne kamere i manipulacije istom u "taktickom pogledu") ali generalno na hard tezini nema nikakve potrebe, fajt je cisti ARPG H&S,. - Inventar je jedan za sve clanove partya, prikazuje samo 4 itema na ekranu a za vise moras skrolovati. Bitno je da su brojke velike da vidis iz sofe sa 3m na TV. - revive je kao u bilo kom 4 player coop naslovu.. Payday, COD zombies, L4D itd. Svaka klasa, lik moze da ozivljava za 3 sekunde. - Nema nikakvih penala. Najveci penal je ponovo da ucitas. Padaju ljudi 30x, picis dalje. - ne mozes menjati oruzje kad pocne fajt. znaci, ranger/rogue imas skill sa strelama i bodezima, krene fajt a ti sa lukom. Okruze te neprijatelji u close combat, ne mozes da equipujes daggere skroz dok se ne zavrsi fajt.... ovo mi prvo pada na pamet, seticu se jos. Ono sto je pozitivno, - masivnije je sve, ima za istrazivanje ALI opet gotovo nista nemas da nadjes. (nekih generickih par vrsta biljki i par ruda). Bukvalno zaista cela igra deluje kao MMO u SP modu, koji ako covek prihvati da igra kao takvu, das joj naziv "Jorney of the Inquisition" moze da prodje ako grajnd i fetch sistem ne ubije volju za tamo nekih 20-30h. ovaj fajt sa bikom i na hard tezini identicno izgleda. jedini one shoteri u igri su za sada dragonlinzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() Citat:
I nije neprijatelj nego pasivni okolish, zivotinja. Sve borbe su na taj nacin vestacki produzene da se kao fol kompenzuje hiperaktivnost arcade moda na steroidima koji je sva borba-health bar gigantski za sve i nista ne umire dovoljno brzo ma koja bila tezina. Bioware je to oduvek radio ali sa bosovima a sad je to postao zlatni standard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 |
Veteran
Član od: 20.2.2012.
Poruke: 638
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 109 puta na 85 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | ||||||||
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Ajde lepo pročitaj kontekst rečenice. Ko neka deca ste, samo čekate priliku da nešto pogrešno protumačite. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]() Citat:
- da li znas sta se desavalo sa likom kada si ga oziveo i vratio mu health? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]()
Pa pogledaj šta sam citirao. Rečenica se odnosi na tvoje kukanje kako ljudi padaju po 30x i ništa, pičiš dalje. Zato sam te prvo pitao šta si radio u DAO kad ti ceo party wipe-uje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
Starosedelac
Član od: 1.2.2009.
Poruke: 2.629
Zahvalnice: 525
Zahvaljeno 1.136 puta na 594 poruka
|
![]()
Okej, da formulisemo ovako?
- Sta bi bilo sa tvojim igracima kada bi bili samo 3-4x ozivljeni u roku od 20 minuta na putu ka nekom "questu"?. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() Citat:
U Inkviziciji healing magije nema pa ako neko u party-ju padne kad ga ožive ili nastupi OOC dobiće nazad maksimalno nekih 20% healtha bez mogućnosti da se dopuni ako nema više health potiona. A velike su šanse da ih nema ako je došlo do toga da neko iz party-ja padne. Naravno, možeš ti XYZ puta da oživljavaš članove ali pre ili kasnije će ceo party pasti na minimum. Ti tad imaš opciju da biraš - da li ćeš na svakih 10-15 sekundi da wipe-uješ ili da se lepo povučeš. Po meni je to mnogo veći hendikep nego nekakvo satarenje atributa koje jedna jedina klasa u igri može bez problem da kompenzuje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Član
Član od: 22.1.2013.
Poruke: 51
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 |
Deo inventara foruma
Član od: 17.6.2011.
Poruke: 7.401
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 3.391 puta na 2.038 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Starosedelac
Član od: 26.6.2010.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.214
Zahvalnice: 315
Zahvaljeno 420 puta na 238 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Deo inventara foruma
Član od: 18.6.2011.
Lokacija: off the grid
Poruke: 7.434
Zahvalnice: 500
Zahvaljeno 3.160 puta na 1.330 poruka
|
![]()
Pa ima Heal u igri (nije klasican mana heal)...Knight Enchanter poseduje Resurgence spirit/spell koji celom partiju vraca full hp (cak i onima koji su "dead") cak sta vise konstanto heal-uje dokle god spell funkcionise (nekih 10-15 sekundi) na pocetku je nekih 2-3 % u sekundi a kasnije kako se upgrade-uje stize i na 25 % u sekundi. Jedina fora je u tome sto spell trosi focus (koji se dopunjava u toku fight-a)
A za ovo ostalo ne znam sta se raspravljate...sve su to uostalom licna i subjektivna misljenja. Jednostavno "slazete se da se ne slazete" i kraj ![]() Edit: I da slazem se...najveca nebuloza (bar meni) je izostanak klasince heal profesije... Poslednja ispravka: Exia (24.11.2014 u 2:21) |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
dragon age, fantasy, rpg |
Alatke vezane za temu | |
Vrste prikaza | |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Dragon Age 2 | Vulee | Role-Play | 3206 | 30.6.2019 22:49 |
Dragon Age: Awakening | Goldfinger | Role-Play | 285 | 11.2.2012 14:38 |
Dragon Ball online | VladarTame | Mrežne igre | 4 | 26.2.2009 2:38 |
MSN - pomoć | Pedinho | Aplikativni softver | 3 | 4.12.2008 16:45 |
Metalci spasavaju princezu | Covenant | Cvet kompjutera | 28 | 12.10.2007 16:09 |