2.2.2023, 20:55 | #15761 |
Starosedelac
Član od: 5.12.2007.
Poruke: 2.260
Zahvalnice: 242
Zahvaljeno 1.135 puta na 846 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
@tiho 86
Jel ti trazis preporuku za filmove ili Rilex? Tesko da se gugl lako seti Hickokovih filmova a cisto sumnjam da su svi forumasi gledali Identity. @Rilex Ok The Flight of the Phoenix 1965 The Snow Walker 2003 The Poseidon Adventure 1972 Airport '77 Ice Cold in Alex 1958 spoiler Poslednja ispravka: Acanen (2.2.2023 u 21:02) |
2.2.2023, 21:08 | #15762 |
Veteran
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Pa volim da predlozim dobre filmove
Evo par one location filmova,a da nisu bas toliko poznati https://www.imdb.com/title/tt0082436/?ref_=wl_li_tt https://www.imdb.com/title/tt0256009/ https://www.imdb.com/title/tt0250258/ https://www.imdb.com/title/tt0054407/ https://www.imdb.com/title/tt0436374/?ref_=ttls_li_tt https://www.imdb.com/title/tt0339489/?ref_=ttls_li_tt https://www.imdb.com/title/tt0756683/?ref_=ttls_li_tt Inace gugle je bukvalno Rope i Lifeboot izbacio u prvih 3,4 filma. |
2.2.2023, 21:14 | #15763 |
Član
Član od: 10.3.2011.
Poruke: 210
Zahvalnice: 96
Zahvaljeno 45 puta na 24 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Dosta predloga ste dali, hvala
Imacu sta da gledam |
2.2.2023, 22:12 | #15764 | |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
ARQ (2016) Coherence (2013) Await Further Instructions (2018) Silent Night (2021) Pontypool (2008) Feedback (2019) You're Next (2011) |
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nestor na korisnoj poruci: | ||
Rilex (3.2.2023) |
3.2.2023, 16:38 | #15765 | |
Starosedelac
Član od: 2.12.2012.
Poruke: 1.546
Zahvalnice: 175
Zahvaljeno 417 puta na 270 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Inače Namor the Mariner je prvi mutant i prilično za***ban lik u stripovima, bez obzira na krila koja ima na nogama u fazonu asteriksa, a Wakanda i jeste najjača nacija na planeti u smislu toga da jedina poseduje vibranium koji jedini može da parira adamantiumu. |
|
3.2.2023, 17:23 | #15766 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
A Dark Song (2016)
I ako je slow burn zbog kratkih rezova nije dosadan vec drzi paznju i film mi je bio ok do polednje cetvrtine koja je ok ali nije ono sto sam ocekivao ili cemu sam se nadao. Horor nije, vise drama sa elementima horora. |
3.2.2023, 22:44 | #15767 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.295
Zahvalnice: 993
Zahvaljeno 3.965 puta na 2.387 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
M3GAN (2022)
Nerealan film sa puno rupa, počevši od toga da niko normalan ne bi pravio ovako brzu i jaku robot lutku... ali zabavan svejedno. Barem je meni lično sama tema zabavna. Iako je horor, po meni je imao svega par jezivih trenutaka i zapravo sam većinu vremena navijao za lutku. Ex Machina (2014) Dugo želim ovo da pogledam ali nikako da se nakanem. Film je onako, prilično pravolinijski, ne baš uvek logičan i uverljiv...ali je tema svejedno zanimljiva i podstiče na razmišljanje šta biste vi radili i kako se osećali u ovakvoj situaciji. Mogu 7-ice za oba i idemo dalje. |
3.2.2023, 22:50 | #15768 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Devil's Candy (2015)
Sta znam nekako zvzgan i ne objasnjava sta se tacno i zasto desava, kao horor po meni ne funkcionise tako da priznajem da sam vise ocekivao jer ima dobre recenzije ali meni je bioo prosecan i to jedva. |
4.2.2023, 18:51 | #15769 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Alice, Darling (2022)
Solidan mada je mogao da bude malo duzi (opsirniji) no poruka je jasna i ja bukvalno poznajem devojke koje su bile u vezi sa pasivno agresivnim partnerima gde stalno imaju osecaj krivice i koje imaju odnose sa ljudima sa kojima cak ni ne zele da budu u vezi ali nekako se stalno vracaju na staro sto je strasno. Dobra gluma pomaze nesto kracem filmu da dobro prenese poruku. |
5.2.2023, 23:00 | #15770 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
PLANE
https://www.imdb.com/title/tt5884796/ Film sa solidnom postavkom koji je mogao da bude kvalitetni, teški, realistični triler o putnicima prizemljenog aviona koji su postali taoci lokalnih paramilitaraca, ali se očekivano pretvara u zbrzani Džerard Batler-kvaziakcioni šlok, koji ni jednog trenutka nema ni hrabrosti ni talenta da da gas do daske (uz nekoliko dražesno imbecilnih momenata u završnici, i evociranja akcionih hitića iz 80-ih). |
6.2.2023, 16:14 | #15771 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
This Is Christmas (2022)
Vrlo lagan za gledanje, lagan i prijatan. Ima taj neki vajb kao Love Actually (2003) ne po prici jer nemaju veze vec po tom nekom osecaju koj ostaje posle. |
6.2.2023, 18:56 | #15772 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
JUNG_E
https://www.imdb.com/title/tt22352848/ Solidni, hermetični korejanski SF triler, sa dobrom postavkom i momentima radnje koji su na tragu Večitog Rata Džo Haldemana, sa još nekim interesantnim momentima socijal-kritike, uz prosečnu ali dobro upregnutu tehničku stranu i specijalne efekte. |
6.2.2023, 21:08 | #15773 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Last Train to Christmas (2021)
Meni je bio izuzetno naporan za gledanje, nit zabavan nit ima nesto posebno a uz to kraj po mni totalni promasaj. |
6.2.2023, 21:28 | #15774 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
BABYLON
https://www.imdb.com/title/tt10640346/ Sjajno, bombastično i raspojasno svedočenje o zlatnom (ali i mračnom) dobu Holivuda i tranziciji usled tehničkog napretka (uvođenje tonskih filmova) i drugih izmena, i žrtvama usput koje na sve to nisu bile sasvim spremne. Film je možda malo previše oskar-bejti po pitanju svog glavnog lajt-motiva, koji lakta i ugurava u praktično svakom kadru, traje tri sata koji se gotovo ne osete, sa sjajnim kastom, vrhunskom produkcijom, gomilom referenci, omažiranja, direktnih osvrta, paralela i ostalog sa glumcima i događajima iz tog perioda i fantastično-frenetično snimljenom prvom trećinom. |
7.2.2023, 18:58 | #15775 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Fisherman's Friends (2019)
Glavni lik bas nema ni malo harizme tako da mislim da su trebali nekog drugog za tu ulogu da odaberu pogotovo jer su svi ostali bas pogodjeni a sto se price tice koja je bazirana po istinitim dogadjajima ja mislim da garant nije ovako izgledala jer na zalost ovo je dobro poznati sablon kod ovakvih filmova tako da sve izgleda prosecno. |
11.2.2023, 19:48 | #15776 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Thin Ice (1937)
https://www.imdb.com/title/tt0029659/ Ako su hteli da se oduže Sonji Heni, mogli su da naprave nešto pristojnije od ovog bućkuriša. |
12.2.2023, 16:44 | #15777 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Infinite Storm (2022)
Cuvao Bog sta sam ovo gledao, sem pocetnih scena prelepe prirode sve ostalo je izuzerno naporno za gledanje. Spoiler za Rasplet koji bi bio interesantan:
|
13.2.2023, 15:39 | #15778 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.295
Zahvalnice: 993
Zahvaljeno 3.965 puta na 2.387 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Fear Street: 1994 Što se mene tiče odlična horor trilogija koja počinje u "sadašnjosti" tj. 1994. sa grupom klinaca iz Shadyside-a koji se uvaljuju u probleme sa kletvom. Muzika i atmosfera ranih 90-ih su mi fenomenalno legli, to je isti vajb koji npr. ima Stranger Things, iako je tema različita. Na kraju mi je bilo žao što je ovo jedini nastavak u ovom razdoblju. Fear Street: 1978 Drugi čim je počeo me je kupio atmosferom i muzikom 70-ih. Malo sporiji tempo od prvog dela mi se još više svideo. Otkriju se novi detalji i opet sam se super zabavio. Sada mi je bilo žao što treći deo ide u neka davna i tmurna vremena. Fear Street: 1666 Treći deo se delom dešava u 17-om veku ali je atmosfera opet dobra i priča brzo uvlači... a onda se vraćamo u "sadašnjost" na veliko finale. Dobar rasplet dobre trilogije. Jeste horor ali nije težak previše već zabavan i vrlo atmosferičan. Preporuka za gledanje i prosečna ocena za sva tri je od mene 8. |
16.2.2023, 1:11 | #15779 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
BALLOON
https://www.imdb.com/title/tt7125774/ Solidna nemačka triler-drama po istinitim događajima, o dve porodice i njihovoim naporima da prebegnu u Zapadnu Nemačku na prilično originalan način: šivenjem ručno pravljenog balona koji je trebao da ih prebaci sa druge strane granice. Film je dobro snimljen, odlično izgleda i pronalazi izvrstan balans između porodične drame, tehnikalija vezanih za ceo postupak izrade i funkcionisanja balona, i dobre doze tenzije i neizvesnoti zbog agenata Stazi-službe koji su svo vreme pokušali da im doakaju. Dodatni plus su i maksimalno verno preneti elementi i momenti u priči, zbog prikaza stvarnih fotografija iz tog perioda na kraju filma. |
17.2.2023, 17:48 | #15780 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The City of the Dead (1960)
Ukucam Gothic horror u YT i izadje mi neka lista sa gomilom filmova od kojih mi je ovaj delovao najinteresantnije i mogu da kazem da mi se dopao, volim ove atmosfericne snimljene u studiju a zamerka mi je sto kratko traje i losija gluma muskog dela sem Christopher Lee. Moze preporuke za slicne ko ima. Poslednja ispravka: Nestor (17.2.2023 u 18:27) |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |