|
Kompjuteri i film Uticaj kompjutera na film i primena kompjutera na filmu |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
16.12.2014, 19:26 | #8841 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.294
Zahvalnice: 993
Zahvaljeno 3.964 puta na 2.386 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Last Days on Mars (2013)
SF koji počinje zrelo, sa dozom realnosti, tenzije i čuvanja stvari za kasnije kakvu obično viđamo kod dobrih klasika žanra. Međutim, kada radnja jednom krene da se odmotava, sve se izdešava prilično linearno, dosadnjikavo i bez dobre ideje. Prava šteta i propuštena prilika. Na kraju je tu negde oko 5/10. Poslednja ispravka: Aibo (17.12.2014 u 11:03) |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Aibo na korisnoj poruci: | ||
filpan (19.12.2014) |
16.12.2014, 22:11 | #8842 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.655
Zahvalnice: 2.257
Zahvaljeno 1.921 puta na 1.404 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Murder of a Cat (2014), http://www.imdb.com/title/tt2481554/
When someone murders his beloved cat, Clinton, an adult child, demands justice. Taking it upon himself to solve the case, he teams up with an unlikely ally, Greta, and the two set out to find the culprit lurking in their small suburban town. But as Clinton searches for the truth, he begins to uncover a conspiracy that goes far deeper than he anticipated. Heh, kul, malo "pomeren" film Sviđa mi se. |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ZoNi na korisnoj poruci: | ||
Miki1987 (19.12.2014) |
17.12.2014, 0:57 | #8843 |
Član
Član od: 7.7.2011.
Poruke: 326
Zahvalnice: 94
Zahvaljeno 152 puta na 82 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Posto sam zagrizao u Korejsku noviju kinematografiju pogledah malo drugaciji film od obicnog klisea osveta,mnogo nasilja sa stilom kojim obiluju njihovi filmovi.Rijec je o drami trileru i ocajnickom pokusaju majke da dokaze nevinost sina.Malo sporiji koreanac ali jako dobar i vrijedan gledanja.
Mother(Madeo) 2009. |
17.12.2014, 15:59 | #8844 |
Član
Član od: 26.9.2009.
Poruke: 268
Zahvalnice: 223
Zahvaljeno 64 puta na 41 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Od korejskih filmova nedavno sam pogledao Il-dae-il. Početak mi je obećavao dosta, ali sam nakon otkrivanja plota ostao malo razočaran. Uglavnom je to kritika moderne Koreje kroz priču o grupi osvetnika koji love režimske ljude odgovorne za ubistvo devojčice.
Ipak u pitanju je ok film kultnog korejskog reditelja Ki-duk Kima poznatog po odličnoj Pijeti iz 2012. Vredi pogledati, ocena 6. |
18.12.2014, 1:13 | #8845 |
Veteran
Član od: 22.11.2008.
Poruke: 677
Zahvalnice: 50
Zahvaljeno 310 puta na 115 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Equalizer. Denzel ide naokolo i ubija clanove ruske mafije. Prilicno dosadno i predvidivo, cudi me da je Denzel pristao na tako bljutav rezimski scenarijo, verovatno je cek bio podebeo. Ocene na IMDB-u su totalno izgubile kredibilitet, ovo ne zasluzuje ni 4 a kamoli 7.4.
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Flamel na korisnoj poruci: | ||
nenad_kvrgic (24.1.2015) |
18.12.2014, 9:43 | #8846 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.655
Zahvalnice: 2.257
Zahvaljeno 1.921 puta na 1.404 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Equalizer (2014) - jedan od boljih akcionih filmova koje sam ikada gledao. Sviđa mi se kako fino ide kombinacija laganih delova i onih akcionih.
Dobar film! |
18.12.2014, 10:03 | #8847 |
Veteran
Član od: 27.6.2008.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 1.098
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 273 puta na 155 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Šta se dešava kad Denzel postane Stiven Sigal?Dobijete The Equalizer što nije nužno loše već i zabavno gledati kako mu niko ništa ne može kad je overpowered.
|
18.12.2014, 13:36 | #8848 |
Član
Član od: 20.2.2007.
Lokacija: BG
Poruke: 120
Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 30 puta na 28 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Kad smo kod denzela, od ovog filma, bez razmišljanja odgledam svaki u kome igra! A isti je, pored ostalog, zanimljiv i zbog
Spoiler za negativac:
|
18.12.2014, 14:33 | #8849 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.2.2009.
Lokacija: Belgrado
Poruke: 9.725
Zahvalnice: 1.639
Zahvaljeno 3.775 puta na 1.843 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
^ Trinity killer sjajan glumac
|
18.12.2014, 15:38 | #8850 | |
Starosedelac
Član od: 17.5.2008.
Poruke: 1.469
Zahvalnice: 1.095
Zahvaljeno 607 puta na 452 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
18.12.2014, 16:40 | #8851 | |
Član
Član od: 20.2.2007.
Lokacija: BG
Poruke: 120
Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 30 puta na 28 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Šta više, ni Grease,Streets of fire i slične nisam nikada odgledao do kraja, i nije me sramota! Srećom, samo malo kasnije filmovi tipa Trashin su bili po mom ukusu i drago mi je zbog toga! Da se nadovežem, do dana današnjeg nisam odgledao ni jedan "mjuzikl" bez Freda Astera i ekipe, a ove današenje "step sokiće", ne hvala! "De gustibus" ... ne opšta kultura. Dexter je bio mnogo kasnije ali svakako! |
|
20.12.2014, 10:49 | #8852 | |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.016
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 403 puta na 329 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
...verovatno je ček bio podebeo... Ima više prostitutki u filmu izgleda. Poslednja ispravka: Suad Novic (21.12.2014 u 14:25) |
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Suad Novic na korisnoj poruci: | ||
nenad_kvrgic (24.1.2015) |
20.12.2014, 23:37 | #8853 |
détente
Član od: 3.11.2005.
Lokacija: Here be dragons...
Poruke: 5.576
Zahvalnice: 1.530
Zahvaljeno 2.470 puta na 1.488 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Molim da napišete neke argumente za ili protiv filma koji ste gledali, inače ova tema nema puno smisla... postovi tipa "Ništa gluplje u životu nisam vidio" biće brisani. Hvala.
|
21.12.2014, 14:49 | #8854 |
Starosedelac
Član od: 17.11.2006.
Lokacija: Sombor/Novi Sad
Poruke: 1.991
Zahvalnice: 676
Zahvaljeno 273 puta na 156 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Nightcrawler
Film koji sam imao vec dugo jaku zelju da pogledam zbog Jake Gyllenhaal koji me je odusevio u jednom od najboljih filmova prosle godine ''Prisoners" Radnja filma prati Loa(Jaka G) ambicioznog ali besposlenog mladica koji pocinje snimati nesrece,pucnjavu,ubistva da bi prodao video snimke lokalnoj TV stanici.Ubrzo otkrivamo da je Lou u stvari psihopata koji je spreman uraditi mnogo toga da bi dosao do ''savrsenog snimka''. Glavna zvezda je ovde Jake Gyllenhaal koji je ukrao ceo film,like je zaista Nightcrawler ili za mene Nightcreper,lesinar koji se hrani ljudskom nesrecom.Lik koga glumi je ekstremno antipatican i uznemirujuci ali ipak navijate za njega.Njegov pomocnik je smuseni Indijac koga Lou brutalno iskoristava ali on je nemocan da mu se suprostavi. Najbolji deo mi je kada Lou kaze svome uplasenom i zbunjemom pomocniku :Sta ako je moj problem ne sto ja ne razumem ljude,nego ih jednostavno ne volim? U sporednoj ulozi se pojavljuje Rene Russo kao direktorka nocnog programa koja kupuje snimke od Jaka.Izmedju njih se javja bizarna hemija koja se zasniva na sopstvenim interesima i zeljom za profitom bez obzira koja je cena za to. Inace Rene Russo je ovo prvi film posle duze pause a muz joj je rezisier ovog filma koji mu je ujedno i prvenac. Film prati odlicna muzika,a generalno ceo film me podseca na film Drive,zbog slicne tematike,nocnih scena,i specificnog stila snimanja. 8/10 |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Ekiman na korisnoj poruci: | ||
22.12.2014, 3:43 | #8855 |
Deo inventara foruma
Član od: 26.11.2006.
Poruke: 5.187
Zahvalnice: 948
Zahvaljeno 1.398 puta na 678 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Equalizer (2014) Ako je nekada neko pogledao na youtubeu akcione scene iz bollywooda, onda zna o kakvom se filmu radi. Ovo je prevazišlo holivudsko pretjerivanje. Koja uvreda za gledaoce. JEdino sto bih izdvojio standardno dobru glumu Denzela dok je Marton Csokas bio odlican. Tokom gledanja me podsjećao na Kevin Spaceya. 2/10.
Spoiler za EQ:
Transcendence (2014) Poceo je dobro, svidjela mi se ideja a onda su krenuli max out sa pretjerivanjima. Pogotovo zadnja scena. Prkosi samoj ideji cijelog scenarija. 5/10 Stretch (2014) Vjerovatno jedan od najglupljih filmova koje sam pogledao. U filmu nije problem pretjerivanje, zabava i preuvelicavanje vec sto film nigdje ne ide. Nema poente niti završne riječi. Zaobici u širokom luku. 1/10. Gone Girl (2014) U hoolivudu se nerjetko desava da se tokom stvaranja filma zovnu ljudi (mogu biti drugi režiseri), budu upoznati sa jednim dijelom cijelog scenarija, a zatim se od njih trazi da odrade završnicu filma. Ne znam kako se oni precizno zovu ali u biti rade finalizaciju scenarija dok je vecina filma vec snimljeno. Ako nadjem nesto detaljnije o tome jer holivud ne voli o tome puno pricati, postavit cu. Mislim da se to ovome filmu desilo. Dobro je krenuo, zanimljiv je a onda ga preokrenuše u nesto sasvim drugo sto filmu u opste nije bio. Od tada je film pun rupa i besmislica. Steta, mogao je biti odlican. 5/10. Spoiler za Gone Girl:
The Frozen Ground (2013) Nesto normalno nakon ovih epskih gluposti. Tipicni film iz devedesetih. Vec vidjeno ali nemam nekih zamjerki. Solidan film. Snimljen po stvarnim dogadjajima. Cusack je bio odlican. 7/10 |
22.12.2014, 12:24 | #8856 |
Veteran
Član od: 22.12.2005.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 567
Zahvalnice: 1.572
Zahvaljeno 524 puta na 179 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
U pravu si za Gone Girl. Doduše, jeste da mi se film baš dopao, a mislim da mi se od Afleka aspolutno ništa nije svidjelo poslije Dogme i Chasing Amy (Chasing Amy?!?!?! Slučajnost?!? ), ali, definitivno stoji da je sve nekako zbrzano od "ostajanja bez para." I poprilično me iznervirala ona priča na kraju, tipa "... jeste da joj priča ima puno rupa, ali nećemo da istražujemo ko zna zašto." Kao da planiraju drugi dio filma.
|
22.12.2014, 14:53 | #8857 | |
Deo inventara foruma
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
22.12.2014, 22:00 | #8858 |
Veteran
Član od: 14.1.2011.
Poruke: 812
Zahvalnice: 25
Zahvaljeno 140 puta na 103 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Knjigu nisam čitao, ali je film po njoj. Uz neko odstupanje. Cool je kraj filma, a rupe u istrazi i puštanju policije. To je mnogo uverljivije nego da istraže kako treba. Tako da to što je neuverljivo, je baš realno.
|
24.12.2014, 5:14 | #8859 |
Deo inventara foruma
Član od: 26.11.2006.
Poruke: 5.187
Zahvalnice: 948
Zahvaljeno 1.398 puta na 678 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
@Dark Magician
Spoiler za Gone Girl (2014):
Dumb and Dumber To (2014) Koji dan prije nego sto cu ga večeras gledati, kaze mi prijatelj da mu je dobar ali da je upitno za koga se snimao.. za fanove prvog dijela starog 20 godina, ili za današnju omladinu. Moram se sloziti sa ovim jer ne gledam današnje komedije. Užasavam se od njih. Tu i tamo pokušam ali se zavrsava na prekidu prije polovice filma. Prije se bacim na materijal Carlina, Hicks, Brian Regana itd. Obzirom da mi se D&D 2 mnogo svidio, biti ce ipak da je snimljen za stare fanove. Nije za desetku, ali je bio mnogo zabavan. Jeff Daniels je genije.. onakva uloga u "the newsroom" i onda se pretvori u onakvu budalu. Pravi je glumac dok je to za Carrey vec standard. Tesko ga je ocjeniti jer sam subjektivan. Volim oba glumca, vrsta humora m ise svidja. Neke su stvari predvidive ali su znali i da iznenade. U biti moja preporuka ali je ipak rijec o humoru.. nekiga pogodi a nekoga ne. Po menu je oživljavanje uspjelo. Jedna nešto veca rupa u filmu koja ne kvari dozivljaj ali ipak: Spoiler za DD2:
Poslednja ispravka: jonathan (24.12.2014 u 5:27) |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku jonathan na korisnoj poruci: | ||
zvjer (26.12.2014) |
24.12.2014, 9:39 | #8860 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.294
Zahvalnice: 993
Zahvaljeno 3.964 puta na 2.386 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Pepi, Luci, Bom and Other Girls Like Mom (1980)
Pepi, Luci, Bom y otras chicas del montón (original title) Totalno isčašen film o nekoliko žena, jednom policajcu itd. Ton filma je tragikomičan, dešavanja uvek ima i nije mi bilo dosadno gledajući ga. I kad pogledam ovakav film smešten na granicu 70-ih i 80-ih, sve one priče kako su ljudi, a pogotovo mladi, sve više razvratni i nemoralni padaju u vodu. Između 6 i 7. Liberal Arts (2012) Drama/komedija koju je napisao i režirao "Ted" iz How I met your mother. On je naravno i glavni glumac i tumači 35-ogodišnjeg lika koji dolazi na oproštajni govor svog omiljenog profesora, sa setom se seća studentskih dana, upoznaje određene ljude... Znam da se stalno ponavljam kada film opisujem kao tipično sundance-ovski, ali ne mogu da smislim bolji način da jednako brzo sumiram većinu njegovih osobina. OK radnja, ok likovi, ok filmić. 7-ica Poslednja ispravka: Aibo (24.12.2014 u 9:54) |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Aibo na korisnoj poruci: | ||
Miki1987 (25.12.2014) |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
Alatke vezane za temu | |
Vrste prikaza | |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2588 | 7.3.2024 18:00 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |