Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Aplikativni softver

Aplikativni softver Svi programi i alati koji se ne uklapaju ni u jednu od ponuđenih kategorija

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 11.5.2007, 20:00   #1
vaskotv
Član

Član od: 28.12.2006.
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 203 puta na 85 poruka
Slanje poruke preko ICQ-a korisniku vaskotv Slanje poruke preko MSN-a korisniku vaskotv
Određen forumom Promena imena Start Menu-a

http://www.softpedia.com/progDownloa...load-1520.html

First step

Explorer.exe is found in Windows folder and must be edited enable the renaming of the start button. Because we are dealing with a binary file, we need to use a file editor. I successfully edited the file using the Resource Hacker application. It is a free program available for download from Softpedia. Once you have downloaded it, extract all the data from the archive and run ResHacker. Now open the explorer.exe.

In the left, you can see an information tree. Expand String table > 37 or 38 (37 string is for the normal XP layout and 38 one is for the classic layout). You just select the one suitable for your Windows and then select 1033. In the right, line 578 display Start between quotes. Rename it with the desired name and then click the Compile Script button which is placed above.

It's time to save the new version of the explorer.exe. Click save as from the file menu and save it with a different name. I chose softpedia.exe.

Step two

Go to start > Run and type Regedit to open the registry editor. Look for this path:
HKEY_LOCAL_MACHINE>SOFTWARE>Microsoft>Windows NT>CurrentVersion>Winlogon
In the right, find the “Shell” entry. Double click on it and replace explorer.exe with softpedia.exe (or whatever you renamed the edited file).

Close the registry editor and Log Off or Restart your computer. After Windows XP boots, the new start button will have the name you have chosen.

My tip is not to use long names because the start button will have to adapt in order to be able to show such names and its shape will be elongated and might not look too pleasant.

Nadam se da ce te se snaci.Pa ko hoce moze ovde da postavi da pogledamo rezzultate vaseg "Start Menija"
vaskotv je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku vaskotv na korisnoj poruci:
Predrag Stankovic (12.5.2007)
Stara 11.5.2007, 22:57   #2
B@NE
Starosedelac

Član od: 1.11.2005.
Zahvalnice: 156
Zahvaljeno 137 puta na 100 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku B@NE Slanje poruke preko Yahooa korisniku B@NE
Određen forumom Re: Promena imena Start Menu-a

Dodavanje ikona fajlova ili direktorijuma u START meni

Najlakši način u WinXP sistemu je da odete u C:\Documents and Settings\<korisničko ime>\Start Menu, gde <korisničko ime> predstavlja vaše korisničko ime. Na tom mestu možete raditi sve šta želite i dodavati nove ikone fajlova i direktorijuma na najlakši način. Takođe za ostale Windows sisteme važi slično pravilo. Pronađite direktorijum Start Menu koji se obično nalazi negde na C: disku (ili koristite Windows-ov Find (Search) da bi locirali direktorijum). Kada ga pronađete, uđite u njega i postavite ikonice koje želite.

Drugi način je da:
1. Napravite šortkat (shortcut ili prečicu) ikonu na vašem desktopu.
2. Uhvatite je desnim dugmetom miša i prenesite je na START meni. Sačekajte koju sekundu da se meni otvori.
3. Kada ste postavili ikonu na željeno mesto, ili direktno u START meniju ili negde u Programs maniju, pustite desnog miša i odaberite opciju Move Here da bi ikonicu premestili na to mesto ili Copy Here da bi napravili duplikat na tom mestu.

Izvor: Mikro
B@NE je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Start menu + explorer.exe bugging!!!! iMa_NeKo_PljUgU Kvarovi 9 1.10.2006 13:33
Promena korisničkog imena? Željko Forum o forumu 6 4.7.2006 8:53

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 0:16.