|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
14.6.2006, 13:36 | #41 |
Deo inventara foruma
Član od: 4.11.2005.
Lokacija: Neverland
Poruke: 3.463
Zahvalnice: 387
Zahvaljeno 736 puta na 487 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Final Fantasy 8
2.Tie Fighter 3.Doom 4.Creatures 2 5.Civilization 6.Discworld 2:Missing Presumed 7.Secret Of Monkey Island 8.Baldur's Gate(ceo serijal) 9.Wax Works(nezvanican clan serijala Elvira) 10.Heroes Of Might And Magic 3 |
15.6.2006, 15:18 | #42 | |
Novi član
Član od: 5.6.2006.
Lokacija: Bu2
Poruke: 3
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
|
|
15.6.2006, 15:46 | #43 |
Deo inventara foruma
|
Re: Top 10 IKADA
1.Morrowind
2.Red Alert 1 3.Heroes of Might&Magic 2 4.Baldur's Gate 2 5.Caesar 3 6.Death Rally 7.Transport Tycon 8.Worms 2,Armmagedon 9.Star Wars Kotor 2 10.War Craft 2 |
16.6.2006, 18:26 | #44 |
Veteran
|
Re: Top 10 IKADA
The Elder Scrolls serijal, HL 1 i 2, Prince of Persia, Worms (2D), GTA serijal, NFS serijal, PES, Hitman serijal, kao i cika Payne.
Poslednja ispravka: Srlandand (18.7.2007 u 15:58) |
18.6.2006, 13:12 | #45 |
Član
Član od: 25.3.2006.
Poruke: 187
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 3 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1 warcraft 1,2,3, star craft
2 homm2,3 3 civ2,3 4 grim fandango 5 the longest journey 6 stronghold+crusader 7 diablo 1 i 2 8 gulty gear x, xx 9 total war serijal(mediwal, shogun, rome)+crusader kings+knights of honnor 10 sw kotor-i+jedi knightov-i (1,2,academy) |
18.6.2006, 18:27 | #46 |
Novi član
Član od: 21.4.2006.
Poruke: 10
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Heroes 3
2. Heroes 3 3. Heroes 3 ... i tako redom do... 9. Battle Realms 10. Da Vinci Code |
18.6.2006, 21:28 | #47 | |
Starosedelac
Član od: 5.12.2005.
Lokacija: Niš
Poruke: 1.259
Zahvalnice: 49
Zahvaljeno 154 puta na 115 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
|
|
20.6.2006, 20:23 | #48 |
Član
Član od: 21.12.2005.
Poruke: 54
Zahvalnice: 5
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Civilizacija
2. Baldur's gate 1, 2 i ToB (vrlo tesan rezultat, mesta mogu da se menjaju) 3. Planescape : Torment 4. Jagged Alliance 2 5. System Shock 2 6. Neverwinter Nights 7. Call of Duty 8. Undying 9. Unreal Tournament 10. Warcraft 1 |
23.6.2006, 18:37 | #49 |
Novi član
Član od: 14.1.2006.
Poruke: 11
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
|
Re: Top 10 IKADA
1. Football Manager (serijal)
2. Tomb Raider (serijal) 3. Duke Nukem (serijal) 4. Prince of Persia (1,2 ) 5. Bubble Bobble ( ) 6. Sam and Max hit the road ( ) 7. Worms (osim ovog 3D sr*nja) 8. Splinter Cell (prvi deo) 9. Counter Strike (serijal) 10. Fifa 96 ( ) |
24.6.2006, 11:59 | #50 |
Član
Član od: 5.12.2005.
Lokacija: Sombor
Poruke: 245
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 31 puta na 24 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
U zagradama sam naveo na kojoj platformi sam JA igrao doticnu igru,posto vecina igara koje sam naveo postoje na vise platformi:
1.Donkey Kong III,II,I (SNES) 2.Super Mario World (SNES) 3.Seymour goes to Hollywood aka Seymour at the movies (c64) 4.Sensible world of soccer '97(PC) 5.Rick Dangerous (c64) 6.River raid (Atari 2600) 7.The incredible machine (PC) 8.Striker '96 (PC) 9.Creatures 2 (c64) 10.Raptor (PC) |
24.6.2006, 17:02 | #51 |
Veteran
Član od: 21.6.2006.
Poruke: 618
Zahvalnice: 629
Zahvaljeno 33 puta na 26 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
#1 (neprikosnoveno) Civ 3 i 4
rado bih ubacio >>>NFSMW #2 GTA Vice City #3 Warcraft 3 Frozen Throne #4 The Sims 2 #5 Need for Speed Underground 1 i 2 #6 (dobri stari) Cesar 3 #7 Hitman #8 NBA 2005 i 2006 #9 Star Wars (serijal) #10 neznam seticu se Poslednja ispravka: Alek92 (24.6.2006 u 22:35) |
28.6.2006, 19:55 | #52 |
Banned
Član od: 10.2.2006.
Lokacija: Šid
Poruke: 321
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Heroes of Might and Magic III
2. Carmageddon 2 3. Tzar the Burden of the Crown 4. GTA San Andreas 5. Need For Speed 7 Underground 6. Roller Coaster Tycoon 7. Worms 3D 8. Quake 2 9. Clive Barker's Undying 10. STAR WARS : Fifth Element 11. Championship Manager 03/04 12. Pro Evolution Soccer 5 Poslednja ispravka: Rene (7.7.2006 u 18:31) |
28.6.2006, 20:13 | #53 |
Veteran
Član od: 20.10.2005.
Poruke: 672
Zahvalnice: 433
Zahvaljeno 111 puta na 79 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1-Half life 1
2-syberia 1 3-syberia 2 4-freelancer 5-warcraft3 6-total club manager 04 7-the moment of silence 8-medieval total war 9-mafia 10-ghost recon(onaj stari) ---99-enigma rising tide - E kako sam se iživcirao igrajući ovu igru , pokušavajući,uvjeravajući sebe da je mogu preći ali |
28.6.2006, 20:48 | #54 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
1. Counter-Strike
2. Warcraft 3 Frozen Throne 3. NFSMW 4. GTA svi serijali 5. Hitman 2 6. Fm 2006 i 2005 7. FIFA 2005 2006 i World Cup 8. Call of Duty 2 9. Tenis Masters Series 2003 10. Revolt |
7.7.2006, 15:11 | #55 |
Novi član
Član od: 6.7.2006.
Poruke: 18
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
MISLIM DA JE: 1. ROME TOTAL WAR
2. FABLE (The lost chapters) 3. CODENAME PANZERS(serijal) 4. HITMAN (Blood Money) 5. FAR CRY 6. SPLINTER CELL(serijal) 8. C&C GENERALS 9. THE GODFATHER i FINALNA 10. NEED FOR SPEED(serijal) |
7.7.2006, 22:00 | #56 |
Član
|
Re: Top 10 IKADA
1.Fahrenheit
2.Mafija 3.Psi-Ops 4.GTA:San Andreas 5.Stronghold:Crusader 6.Call of Duty 2 7.NFS Underground 1 8.Prince of Persia:Warrior Within 9.The chronical of Riddik 10.Tony Hawk:Wasteland |
7.7.2006, 23:11 | #57 |
Veteran
Član od: 16.5.2006.
Poruke: 1.198
Zahvalnice: 664
Zahvaljeno 183 puta na 135 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Warcraft III
2.AoE III 3.NfS MW 4.Call of Duty 1,exp,2 5.F.E.A.R 6.Doom 3 7.Counter Strike 8.Ogame 9.LOTR II 10.Splinter Cell : Chaos Teory |
8.7.2006, 1:26 | #58 |
Novi član
Član od: 20.6.2006.
Poruke: 28
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
10 igara sto su me opcinile
Hitman serial Freelancer BF2 Cod 1 i 2 WoW WC 3 Max Payne serial Total War serial Ground Control 2 Flashpoint dodao bi ih jos... |
11.7.2006, 13:38 | #59 |
Član
Član od: 11.7.2006.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 177
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
No.1 Half-Life(serijal)
No.2 WarCraftIII No.3 Doom(serijal) No.4 Quake(serijal) No.5 CoD (serijal) No.6 MoH (serijal) No.7 F.E.A.R No.8 WoW No.9 Prince of Persia (Serijal) No.10 Matrix Path of Neo |
11.7.2006, 22:34 | #60 |
Novi član
Član od: 11.7.2006.
Lokacija: Lost heaven
Poruke: 6
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Mafia
2.Splinter Cell(serijal) 3.PES(serijal) 4.Call of duty 1 i 2 5.GTA(serijal) 6.Warcraft:Frozen throne 7.Vietcong 8.NBA 2006 9.Neighbours from hell 1 i 2 10.Medal of Honor(serijal) |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
igrica, omiljenih, top, vasih |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Najbolja Platforma Svih Vremena... | The Dark Gamer | Platformske igre | 58 | 27.4.2013 22:57 |
Najbolji half life svih vremena | Bozidar | Akcione igre | 59 | 14.4.2009 16:58 |
Najpopularniji quad svih vremena odlazi u penziju | Radovan Brčin | Vesti | 2 | 22.2.2009 15:43 |
Koja je sasvim potpuno najbolja strateska video igra svih vremena ? | Indio | Strateške igre | 352 | 31.8.2008 23:41 |
Najbolji Fps Svih Vremena... | The Dark Gamer | Akcione igre | 205 | 27.5.2008 21:24 |