|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
12.7.2006, 7:28 | #61 |
Starosedelac
Član od: 12.4.2006.
Poruke: 1.354
Zahvalnice: 243
Zahvaljeno 482 puta na 244 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Far Cry
2.Call Of Duty (svi) 3.Return To Castle Wolfenstein 4.Half Life (svi) 5.Thief - Deadly Shadows 6.URU - Ages Beyond Myst 7.XIII 8.F.E.A.R 9.Manhunt 10.Indiana Jones & The Emperors Tomb THATS MY FAVORITE (i mogu da ih igram nonstop) |
12.7.2006, 20:45 | #62 |
Drug Član
Član od: 12.7.2006.
Lokacija: SSH - Selendra Supreme HQ
Poruke: 7.147
Zahvalnice: 772
Zahvaljeno 2.267 puta na 1.686 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. KotOR II
2. KotOR I 3. NFS Underground 4. Warcraft III 5. Call of Duty 6. PlaneScape: Torment 7. Red Alert II 8. Return to castle Wolfenstein ostalo nije vredno pomena.... |
17.7.2006, 23:48 | #63 |
Novi član
Član od: 13.7.2006.
Poruke: 15
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
PRE prvog,najbolji od najboljih Earthworm Jim (za segu)
1)Metal Slug(svi delovi) 2)Super Mario (ko ga nije igrao nek se ubije!) 3)Quake 3 Arena 4)Warcraft 3 5)Guild Wars 6)WoW 7)Gotic 2 8)Gotic 2 night of the raven 9)Stronghold 2 10)The Punisher(isto za segu) |
18.7.2006, 1:06 | #64 |
Član
Član od: 17.1.2006.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 42
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
bez posebnog redosleda:
- Baldur's Gate serijal - WoW - Deus Ex 1 - Freelancer - Pro Evolution Soccer - Neverwinter Nights serijal - Gothic serijal - Fallout serijal - KOTOR - C&C Generals |
19.7.2006, 23:11 | #65 |
Član
Član od: 5.7.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 88
Zahvalnice: 21
Zahvaljeno 6 puta na 4 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Ali ima igra koju nisam naveo a po meni zauzima prvih 5 mesta (opet kazem moje licno misljenje) FALLOUT serijal. |
19.7.2006, 23:34 | #66 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
1. Fallout 2
2. Caesar 3 3. HoMM serijal 4. Civilization serijal 5. Warcraft 3 6. Half-life 2 7. Street Fighter ili Planescape 8. Baldurs Gate serijal 9. Diablo serijal 10.TES serijal |
20.7.2006, 0:00 | #67 | |
Član
Član od: 17.1.2006.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 42
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
|
|
20.7.2006, 0:19 | #68 | |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
Pa koju bi ti od ostalih igara izbacio pa da P:T i SF ne dele isto mesto? |
|
20.7.2006, 10:27 | #69 |
Član
Član od: 16.5.2006.
Poruke: 82
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1) Far cry
2) Call of Duty (svi) 3) The Sims : University 4) GTA (svi) 5) Midtown madness 6) Fifa i ostale... |
20.7.2006, 12:39 | #70 |
Starosedelac
Član od: 3.5.2006.
Poruke: 1.455
Zahvalnice: 18
Zahvaljeno 194 puta na 64 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
vecina vas je zboravilo GTA[serijal]
|
28.7.2006, 12:11 | #71 |
Član
Član od: 20.7.2006.
Poruke: 137
Zahvalnice: 4
Zahvaljeno 10 puta na 8 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1 Rome Total War (serijal)
2 PES 5 3 Call of duty 4 Battlefield 1942 5 Sims 6 Pirates 7 Civilization (serijal) 8 Max Pain 9 Stronghold 10 Age of mitology |
6.4.2007, 17:19 | #72 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
Gle, nisam video da i ovakva tema postoji.
1. Heroes of M&M III 2. Fahrenheit 3. Far Cry 4. Diablo II 5. Discworld Noir 6. Sid Meier's Civilization IV 7. TESIII:Morrowind 8. Sid Meier's Pirates! 9. Clive Barker's Undying 10. Sam&Max Hit The Road Heroes su prvi, ostalo je manje-vise random. I sigurno sam opet zaboravio nesto. |
6.4.2007, 17:43 | #73 |
Deo inventara foruma
Član od: 9.11.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.012
Zahvalnice: 1.799
Zahvaljeno 958 puta na 582 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
hl2
gothic2 far cry hl1 undying --------- halo blade of darkness nwn fable tlc ..... |
6.4.2007, 20:02 | #74 |
Član
|
Re: Top 10 IKADA
Wow
Guild Wars Sacred warcraft 3 nfs mw nfs carbon counter strike(1.3,1.6,condition zero,source) homm 5 swen sims |
6.4.2007, 20:58 | #75 |
Član
Član od: 7.2.2006.
Lokacija: Stara Pazova
Poruke: 498
Zahvalnice: 79
Zahvaljeno 122 puta na 67 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Max Payne
Splinter Cell: Chaos Theory S.T.A.L.K.E.R. American McGee's Alice Company of Heroes Star Wars: Knights of the Old Republic Half-Life Deus Ex Command & Conquer: Red Alert 2 F.E.A.R. To bi bila moja lista otprilike. Bas ovim redosledom Mada i ONI je zasluzio da udje na listu |
6.4.2007, 21:06 | #76 |
Banned
|
Re: Top 10 IKADA
1. Carmageddon 2
2. Tzar : The Burden of the Crown 3. Diablo (kec) -------------------------------------- 4. Grand Theft Auto San Andreas 5. Heroes of Might and Magic 2 : The Sucession Wars 6. Stonkeep 7. Clive Barker's Undying 8. Need for Speed 2 Second Edition 9. Indiana Jones : Emperor's Tomb 10. Pro Evolution Soccer |
6.4.2007, 22:27 | #77 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
No. 01 - Metal Gear Solid (serijal) - najjača igra ikada
No. 02 - Resident Evil (serijal) No. 03 - NFS (serijal) No. 04 - Max Payne (serijal) No. 05 - Fable The Lost Chapters No. 06 - Far Cry No. 07 - PES (serijal) No. 08 - Oni No. 09 - The Sufferinig (serijal) No. 10 - GTA (III, VC, SA) |
6.4.2007, 22:51 | #78 |
Veteran
Član od: 6.2.2007.
Poruke: 880
Zahvalnice: 130
Zahvaljeno 196 puta na 147 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Snatcher(odlicna avanturisticka igra koja vam nece dati sna)
2.Final Fantasy VI(najbolja FF igrica ikad po mom skromnom misljenju) 3.Metal Gear(MSX igra koja je zapocela legendarni serijal) 4.Super Contra(hardass fun) 5.Zelda:A Link to the Past(igra koja je konacno izvadila Zelda serijal iz rupcage zvane CD-I) 6.Resident Evil 4(nisam neki obozavalac starih RE igrica,ali ova je za klasu bolja...iako nema zombija) 7.God Hand(odlican beat-em-up,steta sto se vise nije prodao) 8.Okami(igrica koja je ozbiljno uzdrmala sto Zeldi ali na veliku zalost,nije se mnogo prodala) 9.Shadow Hearts Covenant(vrlo,vrlo humoristican i fresh JRPG) 10.God of War II(Isto kao i original samo 10x bolje i duze) |
6.4.2007, 22:56 | #79 |
Veteran
Član od: 25.7.2006.
Lokacija: Ne vise na ovom forumu
Poruke: 1.181
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 258 puta na 113 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Baldurs gate serijal (BGII ako ne moze serijal)
2. Planescape Torment 3. Alpha Centauri 4. Homeworld 5. Myth: the Fallen Lords 6. Gabriel Knight serijal (GK 3 mi je omiljeni) 7. Unreal Tournament (jedini FPS koji mi se iskreno dopao i dugo sam ga igrao) 8. Shadow of the Colossus (PS2) 9. Final Fantasy X (PS2) 10. GTA: Vice City / Max Payne (ove sam malo na silu ubacio ali ajd) Redosled je posle prva dva potpuno proizvoljan. |
6.4.2007, 22:59 | #80 |
Veteran
Član od: 25.7.2006.
Lokacija: Ne vise na ovom forumu
Poruke: 1.181
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 258 puta na 113 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
|
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
igrica, omiljenih, top, vasih |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Najbolja Platforma Svih Vremena... | The Dark Gamer | Platformske igre | 58 | 27.4.2013 22:57 |
Najbolji half life svih vremena | Bozidar | Akcione igre | 59 | 14.4.2009 16:58 |
Najpopularniji quad svih vremena odlazi u penziju | Radovan Brčin | Vesti | 2 | 22.2.2009 15:43 |
Koja je sasvim potpuno najbolja strateska video igra svih vremena ? | Indio | Strateške igre | 352 | 31.8.2008 23:41 |
Najbolji Fps Svih Vremena... | The Dark Gamer | Akcione igre | 205 | 27.5.2008 21:24 |